قاسمی: بعد از لیگ بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را برنامه ریزی می‌کنیم

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال گفت: منتظر هستیم تا سرنوشت لیگ برتر مشخص شود و بعد از آن بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را برنامه ریزی کنیم.

مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بسکتبال برای آماده شدن هر چه بهتر در رقابت‌های المپیک گفت: تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از آن که موفق شد به رقابت‌های المپیک توکیو صعود کند، مورد توجه کشور‌های دیگر قرار گرفتیم و قطعاً برای بازی تدارکایت با دیگر کشور‌ها پیشنهاداتی را دریافت خواهیم کرد.

او افزود: در حال حاضر منتظر هستیم تا وضعیت لیگ برتر بسکتبال مشخص شود و این که قرار است امسال لیگ را با چند تیم آغاز کنیم. همان طور که رئیس فدراسیون بسکتبال گفتند گویا قرار است امسال لیگ را با ۱۶ تیم برگزار کنیم، اما به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آخر سرنوشت لیگ برتر به کجا کشیده خواهد شد و قرار است در چه تاریخی به پایان برسد.

قاسمی مدیر تیم‌های ملی ادامه داد: بعد از پایان رقابت‌های لیگ ما برنامه ریزی‌های لازم را برای رقابت‌های المپیک انجام خواهیم داد تا بتواینم با بازی‌های تدارکاتی مناسب خود را برای رقابت‌های المپیک آماده کنیم.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال کشورمان همچنین درباره بازی‌های کاپ آسیا هم گفت: قرار است یکم اسفند ماه در سوریه با تیم ملی این کشور بازی کنیم و بعد از آن چهارم اسفند ماه در تهران میزبان تیم ملی قطر خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: آرژانتین ۸۰ - فرانسه ۶۶ / مردان سرزمین نقره فینالیست شدند


او افزود: در مجموع ما ۸ هفته وقت داریم تا خود را برای رقابت‌های المپیک آماده کنیم و در این زمان مفید هم می‌خواهیم از چند کشور دعوت کنیم تا با ما بازی دوستانه‌ای را برگزار کنند.

او درباره پاداش‌های اعضای تیم ملی بسکتبال هم پس از صعود به رقابت‌های المپیک گفت: بحث پاداش ملی پوشان در وزات ورزش و کمیته ملی المپیک مورد بررسی قرار گرفته است و در این بین آیین نامه‌ای وجود دارد تا پاداش‌ها پرداخت شود و ما به دنبال آن هستیم تا هر چه زودتر این پاداش‌ها را به اعضای تیم ملی بسکتبال کشورمان پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار