مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام مطرح کرد؛

پیش بینی ایجاد پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: ایجاد پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی توسط این نهاد حمایتی امسال پیش بینی شده است.

پیش بینی ایجاد پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام در نشست بررسی وضعیت اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت امسال میزان تسهیلات اشتغالزایی این نهاد در استان ۲،۵ برابر افزایش یافته است، سال گذشته ۲ هزار اشتغال ایجاد شد که امسال این آمار پنج هزار و ۲۰۰ نفر هدف گذاری شده است.

او سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از محل تسهیلات اشتغالزا را ۸۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون ۷۷ درصد کل این اعتبار به بانک‌ها ابلاغ شده که تنها ۳۰۶ مورد با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام از بانک‌های عامل خواست هرچه سریع‌تر پرداخت تسهیلات به طرح‌های معرفی شده این نهاد را تعیین تکلیف کنند تا عملکرد استان در بحث جذب تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد افزایش یابد.

رضایی یادآور شد: امسال به دلیل شرایط اقتصادی هشت هزار خانوار با جمعیت حدود ۳۰ هزار نفر به شمار افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اضافه شده است.

او ادامه داد: این تعداد از آبان ماه سال گذشته تاکنون به جمعیت تحت پوشش این نهاد اضافه شده و به طبع شمار دانش آموزان و دانشجویان این نهاد نیز اضافه شده است.

انتهای پیام/ د

ایجاد پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در ایلام

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.