عملکرد ۴ معین اقتصاد مقاومتی زیر ذره بین استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان‌رضوی عملکرد ۴ معین اقتصاد مقاومتی را با حضور مدیران مرتبط مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان‌رضوی به منظور رفع موانع پیش‌روی توسعه مناطق مورد هدف الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، عملکرد ۴ معین اقتصاد مقاومتی را در جلسه‌ای با حضور مدیران مرتبط مورد بررسی قرار داد.

او تصریح کرد: در حوزه‌های کشاورزی، دامداری و صنایع دستی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ایجاد شبکه اشتغال محلی در روستا‌ها وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به آثار مثبت الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی، گفت: معین‌های اقتصاد مقاومتی استان باید به گونه‌ای فعالیت کنند که حرکت درخشان شکل گرفته برای توسعه اقتصاد استان همچنان تداوم یابد.

رزم حسینی با بیان اینکه باید برای روستاییان درآمد پایدار فراهم شود، افزود: معین‌های اقتصاد مقاومتی باید مدیریت توسعه اقتصاد استان را به دست گرفته و در این مسیر گام بردارند.

او ادامه داد: اینکه یک فرد تحصیل کرده و متخصص در روستا مستقر شود و ضمن احیای شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی موجود، برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کند، اقدام ارزشمندی است و ما از اینگونه اقدامات حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام//ف.س
 

بررسی عملکرد ۴ معین اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار