بررسی عملکرد ۵ معین اقتصاد مقاومتی در حضور استاندار خراسان‌رضوی

به منظور رفع موانع توسعه مناطق هدف الگوی مثلث توسعه خراسان رضوی، عملکرد ۵ معین اقتصاد مقاومتی در جلسات جداگانه‌ای با حضور استاندار مورد بررسی گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ۵ معین اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های سبزوار، قوچان، تربت حیدریه و مه ولات در جلسات جداگانه‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی، ضمن ارائه گزارش عملکرد، مشکلات خود را در مسیر تحقق سیاست‌های الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مطرح کردند.

در این جلسات علاوه بر معین‌های اقتصاد مقاومتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی، دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان و فرمانداران شهرستان‌های سبزوار، قوچان و تربت حیدریه حضور داشتند.

علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در این جلسات با اشاره به محوریت توسعه روستا‌ها در مدل الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، گفت: معین‌ها برای توسعه اقتصاد خانوار مناطق مورد تعهد خود بر اساس این مدل عمل کنند.

او ادامه داد: با توجه به این که ما در طرح اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد اشتغال روستایی هستیم، معین‌های توسعه‌گرا می‌توانند کار و تخصص خود را به روستا‌ها ببرند و به این منظور آموزش تسهیلگران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در این جلسات، مدیرعامل شرکت سیمان سبزوار به عنوان معین بخش روداب این شهرستان، مدیرعامل شرکت کابل خودروی سبزوار به عنوان معین بخش مرکزی این شهرستان، نماینده موسسه اعتباری ملل در استان به عنوان معین بخش مرکزی شهرستان قوچان، رئیس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی به عنوان معین بخش باجگیران قوچان و مدیرعامل شرکت مارلیک زرمهر هم به عنوان معین هشت روستای بخش بایگ تربت حیدریه و سه روستای بخش شادمهر در حضور استاندار مشکلات پیش روی توسعه مناطق هدف را مطرح کردند.
 
انتهای پیام//ف.س
 

عملکرد ۵ معین اقتصاد مقاومتی بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.