بررسی بیش از ۲۰ مولفه آموزشی در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با هدف بررسی بیش از ۲۰ مولفه آموزشی در مدارس مانور بازگشایی مدارس برگزار شد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مانور بازگشایی مدارس از صبح دیروز در مدارس شهرستان  با حضور اعضاء ستادی و مدیران منتخب آغاز شد.

او افزود: در این مانور بیش از ۲۰ مولفه آموزشی شامل آمار ثبت نام دانش آموزان، وضعیت فضای آموزشی کلاس‌های درس و محیط مدرسه، آمادگی دبیران، سامانه سناد و سایر مولفه‌های آموزشی برای شروع سال تحصیلی جدید در مدارس توسط دبیران کارگرو‌ها و ناظرین منطقه‌ای مورد بررسی واقع شد.

عبدی پور با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: مانور بازگشایی نمونه‌ای از آغاز فعالیت‌های سال تحصیلی عوامل اجرایی و معلمان در مدارس است که طی ۲ روز آمادگی مدارس شهرستان از کلیه جهات به خصوص کیفیت و بهداشت عمومی، ایمنی فضا‌های آموزشی، کلاس بندی و تنظیم و تدوین برنامه هفتگی آموزشگاه برای سال تحصیلی جدید بررسی شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های مورد بررسی در مانور نمادین، زیبا سازی و آراستگی واحد‌های آموزشی، انجام تبلیغات محیطی، آمادگی برگزاری مراسم زنگ مهر در روز اول مدرسه را می‌توان ذکر کرد.

انتهای پیام/م

توجه به مولفه های آموزشی در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.