بررسی بیش از ۲۰ مولفه آموزشی در مانور بازگشایی مدارس اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری مانور بازگشایی مدارس با هدف بررسی بیش از ۲۰ مولفه آموزشی در مدارس این ناحیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری مانور سراسری بازگشایی مدارس در سطح مدارس این ناحیه گفت: در این مانور بیش از ۲۰ مولفه آموزشی از جمله؛ وضعیت ثبت نام دانش آموزان، وضعیت فضای آموزشی از لحاظ سخت افزاری، آمادگی دبیران، سامانه سناد و دیگر مولفه‌های آموزشی برای آغاز سال تحصیلی در مدارس بررسی قرار گرفت.

بررسی ۲۸ مولفه آموزشی در مانور بازگشایی مدارس اهواز

او با بیان اینکه در روز برگزاری مانور شورای معلمان مدارس با حضور عوامل اجرایی و معلمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این روز آمادگی مدارس از کلیه جهات به خصوص ایمنی فضا‌های آموزشی، بررسی و مدارس باید برنامه هفتگی خود برای سال تحصیلی جدید تدوین و علاوه بر نصب در کلاس‌های درس به دانش آموزان و اولیای آنان اطلاع رسانی نمایند.

نیسی گمراوی با اشاره به اینکه شهرداری‌های مناطق مختلف در حال انجام اقداماتی برای بازگشایی مدارس هستند، افزود: نظافت و آراستگی واحد‌های آموزشی، انجام تبلیغات محیطی، فضاسازی و کلاس بندی مدارس از دیگر برنامه‌های مانور نمادین هستند.

بررسی ۲۸ مولفه آموزشی در مانور بازگشایی مدارس اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تاکید بر این نکته که باید محیط مدرسه محیطی شاداب برای فراگیری دانش باشد، تصریح کرد: باتوجه به بررسی دقیق مشکلات، مدیران نسبت به رفع نواقص موجود اقدامات جدی انجام داده تا در آغاز سال تحصیلی مدارس مهیای پذیرایی از دانش آموزان باشد.

بررسی ۲۸ مولفه آموزشی در مانور بازگشایی مدارس اهواز

بررسی ۲۸ مولفه آموزشی در مانور بازگشایی مدارس اهواز

انتهای پیام/گ

برگزاری مانور بازگشایی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار