بازدید گردشگران فنلاندی از جاذبه‌های شهرستان درگز

گردشگران فنلاندی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان درگز دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان درگز در این باره گفت: گردشگران فنلاندی از جاذبه‌های شهرستان درگز گردشگران در بازدید ۲ روزه از طبیعت درگز با پیشینه تاریخی این شهرستان آشنا شدند.

محمد مددی افزود: مزارع و شالیزار‌های رودخانه زنگلانلو و درونگر، منطقه نمونه گردشگری چهلمیر و ارتفاعات بکر الله اکبر و سایت موزه بندیان درگز از مناطقی بود که این گردشگران فنلاندی از آن بازدید کردند.

او ادامه داد: این گروه از طریق جست و جو در فضای اینترنتی و با هدف دیدن مناطق بکر طبیعی و تاریخی جهان، درگز را به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری خود درنظر گرفته بودند.

مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان درگز با اشاره به مهم ترین اهداف این مجموعه گفت: از مهمترین اهداف میراث فرهنگی، فراهم سازی امکانات و زیرساخت‌های لازم برای جذب حداکثری گردشگر به‌ویژه گردشگران خارجی به شهرستان است، گفت:

مددی تصریح کرد: درگز هم با اقداماتی چون راه اندازی خانه‌های بوم گردی، استاندارد سازی امکانات هتل‌ها و خانه مسافر‌ها برای رفاه حال مسافران و گردشگران، ساماندهی سایت موزه بندیان، تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان در فضای مجازی و پیگیری پژوهش‌های باستان شناسی منجر به جهش قابل توجهی در جذب هر چه بیشتر گردشگران به این شهرستان شده است.
 
انتهای پیام/ف.ب
 
جذب حداکثری گردشگر از مهم ترین اهداف میراث فرهنگی است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.