برگزاری برنامه‌های تابستانی در روستای سمغان کازرون

با مشارکت کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در روستای سمغان برنامه‌های تابستانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا شفاهی مدیر کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای سمغان کازرون با تشریح برنامه‌های ویژه اوقات فراغت فصل تابستان، گفت: در فصل تابستان با برنامه ریزی‌هایی که انجام شد، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به ویژه در رشته هنری برپا شد.

او، با اشاره به اینکه علاوه بر کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های حفظ، روخوانی و روان خوانی آموزش احکام ویژه گروه‌های سنی مختلف نیز در فصل تابستان برگزار شد، بیان کرد: ۲۰۰ عضو کانون تاکنون در سامانه بچه‌های مسجد ثبت نام شده اند و کلاس‌های خیاطی، آشپزی، کامپیوتر، بافتنی، چرم دوزی و سفره آرایی از کلاس‌های هنری بوده که اعضای کانون با استقبال خوبی در این کلاس‌ها شرکت کرده اند.

شفاهی، برنامه‌های وزشی کانون در رشته‌های والببال و مسابقه فوتبال را از دیگر برنامه‌های تابستان کانون برشمرد و افزود: کلاس‌های آموزش مرغداری، دارو‌های گیاهی و خیاطی در راستای کارآفرینی برگزار شده و در پایان کلاس‌ها نیز اردوی آموزشی و تفریحی ویژه اعضا در برنامه کانون قرار دارد.

مدیر کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای سمغان کازرون با اشاره به تشکیل صندوق قرض الحسنه با عضویت اعضای کانون اضافه کرد: در طول فصل تابستان مسابقه کتابخوانی نیز در موضوعات مختلف از جمله سبک زندگی و اعتقادی و بصیرتی برگزار شد.

انتهای پیام/ت

برپایی برنامه‌های تابستانی در روستای سمغان کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار