افتتاح ساختمان اورژانس بیمارستان حافظ شیراز

ساختمان اورژانس بیمارستان حافظ شیراز با حضور استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، استاندار فارس در آیین افتتاح ساختمان اورژانس بیمارستان حافظ شیراز بیان کرد: مفتخریم که دانشگاه علوم پزشکی شیراز با داشتن بیمارستان‌های تخصصی و اساتید برجسته نه تنها به مردم استان که به سایر استان‌ها نیز خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می‌کند و از آنجایی دولت یازدهم و فعلی در بخش سلامت و بهداشت توجه ویژه‌ای دارند، به همین منظور موفق به تزریق اعتبارات مناسبی به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در امر درمانی شدیم.

عنایت‌الله رحیمی با بیان اینکه پزشکان هنوز در بین مردم از اقبال عمومی برخوردار هستند و توجه مردم نسبت به آنان بسیار ارزشمند است، دلیل این مهم را ارائه خدمات به بیماران نیازمند در شرایط سخت توسط پزشکان عنوان کرد.

وی عنوان کرد: امروزه با توجه به افزایش بیماری‌ها در تلاشیم تا تعداد مراکز درمانی و بهداشتی را افزایش دهیم تا مناسب با نیاز جامعه بتوانیم به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در ادامه این مراسم گفت: سه مرکز فوق تخصصی زنان و زایمان در شیراز وجود دارد که با توجه به اینکه ۸۰ تا ۹۰ درصد از زایمان‌ها نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند و همچنین مشکلات اقتصادی موجب شده تا اکثر مادران باردار به این سه مرکز دولتی برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

علی بهادر ادامه داد: امروز با کمبود تخت بیمارستانی نه تنها در بخش زنان و زایمان که در دیگر زمینه‌ها هم مواجه هستیم که ضروری است مسئولان استان در این باره توجه ویژه کنند تا بتوان این نقیصه درمانی در بخش بیمارستانی را مرتفع کرد.

وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات تخصصی در بیمارستان حافظ نیز گفت: این بیمارستان با دارا بودن تخت‌های تخصصی و پزشکان حاذق، ارزان‌ترین خدمات را به مردم ارائه می‌کند.

رئیس بیمارستان حافظ شیراز نیز در ادامه این آیین با بیان اینکه این بیمارستان از بیمارستان‌های تخصصی است که به مادران باردار خدمات تخصصی ارائه می‌کند، گفت: با افتتاح ساختمان اورژانس بیمارستان حافظ قادر خواهیم بود علاوه بر افزایش خدمات تخصصی، به تعداد بیشتری از مراجعه کنندگان نیز خدمات ارائه کنیم.

رفعتی یادآور شد: بیمارستان حافظ از سال ۴۹ توسط یک خیر با ۱۴۵ تخت فعال آغاز به کار کرد.

ساختمان اورژانس این بیمارستان با اعتباری کمتر از یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ ت

بهره برداری از ساختمان اورژانس  در شیراز 

برچسب ها: استاندار ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.