رهبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش‌های دولت برای برقراری ارتباط با غربی‌ها موثر نبود/ گام سوم احقاق حقوق ملت است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برجام و تلاش‌های دولت برای برقراری ارتباط با غربی‌ها موثر نبود.

رهبرفاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رد شدن این طرح، موافقان و مخالفان، ادله خود را مطرح کردند و مردم قضاوت می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه موافق طرح شفاف‌سازی آرا در مجلس هستم، ادامه داد: در آستانه انتخابات در شرایط خاصی قرار داریم و در حال حاضر نمی‌توانیم به این موضوع بپردازیم.

رهبر با بیان اینکه موضوع شفافیت آرا با نزدیک‌تر شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی پررنگ‌تر شده است، یادآور شد: این موضوع با انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی مصادف شده است و موضوعات این چنینی برای جذب آرای عمومی تقویت می‌شود و قوت پیدا می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلب‌ها فرافکنی می‌کنند، گفت: دولت آقای روحانی ۶ سال است که در رأس کار است و با تلاش‌های فراوانی که در نزدیک شدن به غربی‌ها داشتند، نتوانستند شرایط خوبی را برای کشور فراهم کنند.

رهبر درباره گام سوم کاهش تعهدات برجامی افزود: در مجلس نهم و همزمان با تصویب قانون طرح متقابل ایران در عدم اجرای برجام، شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای داشت که اگر غربی‌ها به تعهدات خود عمل نکنند باید این گام‌ها برداشته شود.

او اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز به رئیس‌جمهور وقت چند نکته را متذکر شدند که این ۳ کار شرایط آینده کشور را رقم می‌زد. گام سوم احقاق حقوق ملت است و در شرایطی این گام برداشته شد که برجام و تلاش‌های دولت برای برقراری ارتباط با غربی‌ها موثر نبود.

رهبر خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها برخلاف برجام عمل کردند و اروپایی‌ها با سکوت خود آب در آسیاب دشمن می‌ریزند. الآن زمان مطالبه حقوق مردم و احقاق حق جمهوری اسلامی ایران در اجرای سیاست‌های کلی است که در عرصه‌های مختلف مقام معظم رهبری آن‌ها را تبیین فرمودند.

او در پایان اضافه کرد: اکنون زمان پیگیری و احقاق حقوق ملت است که می‌تواند در جهت گام سوم عملیاتی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار