علیپور به دنبال هت تریک مقابل استقلال

مهاجم جوان پرسپولیس به دنبال گلزنی و ثبت هت تریک رو در روی استقلال تهران است.

علیپور به دنبال هت تریک مقابل استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس تهران که در ۳ بازی اول تیمش در لیگ نوزدهم موفق به گلزنی نشده، امیدوار است تا رو در روی استقلال گلزنی کند و سومین گل خود را مقابل این تیم به ثمر برساند.

علیپور پیش از این ۲ بار در دربی به استقلال گلزنی کرده بود و تلاش می‌کند تا در دربی ۹۰ تعداد گل‌های خود را به عدد ۳ برساند.

مهاجم جوان پرسپولیس تنها بازیکن تاریخ شهرآورد تهران است که ۲ بار موفق شده تک گل ۳ امتیازی برای تیمش به ثمر برساند و همچنین او جوانترین گلزنی دربی هم است که موفق شد از روی ضربه سر وارد دروازه آبی‌ها کند.


بیشتر بخوانید: نحوه اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی مشخص شد


علی علیپور در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵ به مقام قهرمانی دست یافت و همچنین با گلی که در ثانیه ۳۰ زد، سریع‌ترین گل لیگ شانزدهم را به نام خود ثبت کرد.

البته این بازیکن در دیدار‌های گذشته پرسپولیس رو در روی پارس جنوبی جم، تراکتور و صنعت نفت آبادان نتوانسته عملکرد خوبی ارائه دهد و به احتمال زیاد کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس از این بازیکن به همراه جونیور براندائو در خط حمله مقابل استقلال استفاده خواهد کرد و هواداران این تیم امیدوار هستند تا او بتواند رو در روی تیم آبی پوش پایتخت طلسم شکنی کند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار