برگزاری رژه ملی نیرو‌های مسلح در بندرعباس نمایش اقتدار نظام

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه ملی نیرو‌های مسلح در بندرعباس برگزار می‌شود.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،گفت: همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه ملی نیرو‌های مسلح در بندرعباس برگزار می‌شود.

امیر دریادار دوم ستاد مجتبی محمدی افزود:این رژه ملی با هدف نمایش اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران با محوریت منطقه یکم امامت ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۸ صبح روز ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

او گفت:بیش از ۲۰۰ شناورشامل شناور‌های نظامی و تندرو نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران و شناور‌های دریابانی و بسیج مردم در این رژه مشارکت خواهند داشت.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود:در این رژه ملی نیرو‌های هوایی ارتش و سپاه نیز با جنگنده‌ها و بالگرد‌های خود به‌موازات رژه دریایی نسبت به اجرای رژه هوایی هم‌راستا با رژه پیاده اقدام می‌کنند.

دریادار دوم محمدی افزود: مسئولیت و محوریت این رژه هوایی نیز به پایگاه نهم شکاری ارتش در بندرعباس واگذار شده است.

او گفت:رئیس مجلس شورای اسلامی، فرمانده کل نیروی دریایی ارتش و جانشین فرمانده کل نیروی دریایی سپاه از جمله مهمانان این رژه ملی هستند.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شرکت دراین رژه ملی برای تماشای اقتدار نظامی کشور برای عموم مردم آزد است و جایگاه ویژه برای حضورمردم دراین رژه ملی در نظر گرفته شده است.

امیر دریادار دوم ستاد مجتبی محمدی گفت: هدف از انتخاب بندرعباس برای برگزاری رژه ملی، این است که نمایش اقتدار نظام در حوزه نیروی دریایی باید در کنار دریا باشد، از همین رو خلیج فارس برای این رژه ملی انتخاب شده است .

او از مردم خواست برای تماشای این رژه ملی تاقبل از ساعت هفت و نیم صبح روز یکشنیه ۳۱ شهریور ماه درمحل بلوار ساحلی بندرعباس واقع در پشت استانداری حضور یابند.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت بسیج و سپاه ، برگزاری محافل انس با قرآن ،تجلیل از خانواده شهدا، سرکشی از نظامیان پیشکسوت سپاهی و ارتشی و جانبازان  دفاع مقدس نیز از برنامه های هفته دفاع مقدس در هرمزگان  است.

از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر هفته دفاع مقدس است.

رژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس پخش می شود.


انتهای پیام/ر


نمایش اقتدار ایران با برگزاری رژه ملی دریایی و هوایی در بندرعباس

برچسب ها: توان نظامی ، ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.