مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش آموزان باید به سمت مهارت آموزی حرکت کنند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:با توجه به رویکرد‌های آموزش و پرورش امسال را سال" امید بخشی، مشارکت آفرینی، و مهارت آموزی" نامگذاری می‌کنیم.

دانش آموزان باید به سمت مهارت آموزی حرکت کنندقاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این شعار برگرفته از سند تحول بنیادین است محور اول شعار یعنی امید بخشی است، چون دشمنان سعی بر ناامیدی مردم از نظام و انقلاب و کشور دارند و ما برآنیم که با روحیه امید نسل جوان و نوجوان را به خودباوری برسانیم.

او تصریح کرد: هرچه مشارکت ارکان سهیم در تعلیم و تربیت بیشترباشد نتیجه بخش‌تر خواهد بود و ما را به اهداف مان نزدیکتر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم باید دانش آموزان از حافظه محوری و اتباشته کردن محفوظات در ذهن فاصله بگیرند و به سمت مهارت اموزی گام بردارند.

خدابنده با بیان اینکه در تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش با کمبود مواجه هستیم افزود: در نیمه مهر ماه امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش را داریم که سهمیه امسال استان خراسان ۹۶۰ نفر می‌باشند که از این تعداد ۴۷درصد خانم‌ها می‌باشند.


انتهای پیام//ف. غ

 

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نیمه مهرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.