حضور زائران اربعین ۹۷ کشور در مرز‌های خوزستان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از راهی شدن زائران ۹۷ کشور جهان برای زیارت اربعین از طریق پایانه‌های مرزی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمحمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: استان خوزستان در ایام اربعین حسینی میزبان زائران ۹۷ کشور است که از مرز‌های این استان راهی عتبات عالیات عراق می‌شوند.

او افزود: خوزستان کار بسیار سنگینی پیش رو داریم و باید در همه بخش‌ها برنامه ریزی شود. با توجه به اینکه اندیمشک مسیر تردد زایران اربعین حسینی است باید مواکب در این شهرستان تقویت شوند.

موسوی تصریح کرد: ۴ ورودی در خوزستان وجود دارد که مهمترین آن‌ها ورودی اندیمشک است. ایذه، هندیجان و بهبهان دیگر ورودی‌های استان خوزستان هستند که تمهیدات لازم برای میزبانی زایران اربعین در این شهرستان‌ها مهیا شده است.


بیشتر بخوانید:برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چذابه


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اظهار داشت: صد‌ها موکب برای پذیرایی از زایران در استان آماده شده اند و برای صدور مجوز برای برپایی موکب محدودیتی وجود ندارد. هرکس شرایط لازم را داشته باشد می‌تواند موکب برپا کند.

این مقام مسئول اندیمشک گفت: امسال ایستگاه معین مرز مهران برای جابجایی زائران است و پیش بینی می‌شود روزانه ۲۰ هزار زائر وارد اندیمشک شوند لذا باید برای جابجایی، اسکان و سایر نیاز‌های آن‌ها برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای جابه جایی و اسکان زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.