وزیر راه و شهرسازی:

ایجاد ظرفیت‌های کمی و کیفی در پایانه مرزی چذابه مطلوب است

وزیر راه و شهرسازی، ظرفیت‌های کمی و کیفی ایجاد شده در پایانه مرزی چذابه را مطلوب عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد ظرفیت‌های کمی و کیفی در پایانه مرزی چذابه را مطلوب دانست و گفت: توسعه پارکینگ‌ها همواره یکی از اولویت‌ها در پایانه مرزی چذابه بوده که در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و امید است امسال در این پایانه تردد زائران روان‌تر باشد.

او بیان کرد: حرکت اتوبوس‌های دربستی از پایانه مرزی چذابه تا کربلا نیز پیش بینی شده و بی شک تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و روان سازی تردد زائران خواهد داشت.

اسلامی اظهار داشت: اندیمشک، همدان و کرمانشاه به عنوان شهرستان‌های معین و مبدا برای زائران جهت رسیدن به پایانه‌های مرزی تعیین شده اند و ظرفیت‌های لازم در پایانه‌ها برای تردد اتوبوس‌ها پیش بینی شده است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: ظرفیت پارکینگ‌ها در سایر پایانه‌های مرزی نیز ۲ برابر شده و در این زمینه در اربعین امسال مشکلات به حداقل رسیده است.

محمد اسلامی امروز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه در سفر یک روزه خود به خوزستان ابتدا از پایانه مرزی شلمچه و سپس از پایانه مرزی چذابه و زیرساخت‌های جاده‌ای و ظرفیت‌های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

انتهای پیام/گ

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پایانه مرزی چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.