خلع ید پیمانکاران کم کار از طرح های عمرانی

با خلع ید پیمانکاران کم کار عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در شهرستان شتاب گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا اتابک سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای اداری با اشاره به مواد قانوی برای خلع ید پیمانکاران کم کار گفت: با خلع ید پیمانکاران کم کار عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در شهرستان شتاب گرفته است.
علیرضا اتابک افزود: طرح‌های عمرانی تاثیرگذاری توسط دولت در زمینه‌های کشاورزی، آبخیزداری، منابع آب، برق و توسعه پایدار روستایی در حال انجام است که با باید از سوی مسئولان اطلاع رسانی شود.
پتروشیمی دهدشت، طرح آب‌رسانی به شهر‌های چرام، دهدشت، سوق، لنده و روستا‌های این مسیر در استان کهگیلویه و بویراحمد از سد کوثر گچساران، عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در منطقه پادوک و سیمان سپوی دهدشت از مهمترین طرح‌های این شهرستان هستند.
او گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و شتاب بخشی در اجرای این طرح‌ها، شهرستان در مسیر توسعه قرار میگیرد.
اتابک بر تکمیل ورودی‌ها و توسعه المان شهری شهردرای کهگیلویه از سوی شهرداری‌ها و اداره راه و شهرسازی تاکید کرد.
فرماندار کهگیلویه توسعه امکانات و خدمات رفاهی در روستا‌ها را لازم دانست و گفت: حفظ و ساختار روستا برای جلوگیری از کاهش مهاجرت باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.
اتابک عنوان کرد: طی سال‌های گذشته به دلیل کمبود امکانات روند مهاجرت از روستا روبه رشدبوده است.
او بدون اشاره به آمار مهاجرت روستائیان افزود: رشد جمعیت روستایی شهرستان صفر درصد است.
فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: افزایش بسته‌های حمایتی، ارائه خدماتی بهداشتی و درمانی، افزایش سرانه تسهیلات و ارائه آموزش‌های سبک زندگی مناسب نقش مهمی در کاهش مهاجرت روستایی خواهد داشت.
اتابک با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: باید همه نهاد‌ها برای خدمات رسانی بهتر در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.
او همچنین گفت: نیاز است همه نهاد‌ها برنامه‌های هفته دفاع مقدس خود را به صورت مستند به فرمانداری ارائه دهند.
اتابک با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: بر اساس مصوبه استانی نباید انشعابات آب، برق و گاز هیچ مدرسه‌ای قطع شود.
کهگیلویه با۱۳۱ هزار نفر جمعت و ۵۰۶ آبادی جز سه شهرستان پرجمعیت استان است.

 

انتهای پیام/ط

خلع پیمانکاران کم کار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.