اجرای بیش از ۱۲۰۰ نفر روز اردو‌های جهادی در ساوه

بیش از ۱۲۰۰ نفر روز جهادگر بسیجی ساوه در عرصه‌های مختلف سازندگی شرکت کردند.

سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در شهرستان ساوه بیش از ۱۲۰۰ نفر روز جهادگر بسیجی در عرصه‌های مختلف سازندگی شرکت کردند.


اجرای بیش از ۱۲۰۰ نفر روز اردو‌های جهادی در ساوه 
سرهنگ دستجانی افزود: بسیجیان سپاه ناحیه ساوه در غالب ۷۰ گروه در نقاط مختلف شهرستان ساوه به فعالیت در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی به مردم پرداختند.

او با اشاره به برگزاری طرح هجرت بسیج دانش آموزی و مرمت و بازسازی ۴ واحد آموزشی ادامه داد: در راستای ارائه مشاوره به کشاورزان در ۷۰ روستای این شهرستان، ۳۵ تیم متشکل از کارشناسان و متخصصین زراعت و کشاورزی به روستا‌ها اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه بیان کرد: رزمایش جهادگران عاشورایی از۲۴ لغایت ۳۱ شهریور در سطح پایگا‌ها و حوز‌های مقاومت در حال برگزاری است.

بازسازی و مرمت بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی در ساوه

مداحی مدیر فنی و اجرایی پروژ‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه روح ا... استان مرکزی هم در حاشیه بازدید از طرح‌ها درروستای باغچه غاز از توابع نوبران ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: گفت: با وقوع سیل در ابتدای سال جاری، جهادگران بسیجی با حضور در روستاها، بیش از ۵ هزار نفر روز کار بازسازی و مرمت بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را بر عهده گرفتند.

با وقوع سیل فروردین ماه سال جاری، برخی خانه‌های روستائیان در شهرستان ساوه دچار خسارت شد که با حضور جهادگران بسیجی کار احداث و بازسازی منازل مددجویان پوشش کمیته امداد در ساوه در دست اقدام است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.