رئیس کل دادگستری هرمزگان

گلوگاه‌های فساد مسدود خواهند شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هم افزایی دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و قضایی گلوگاه‌های فساد مسدود خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشست با استاندار هرمزگان گفت: با عزمی همگانی و در سایه وحدت مسئولان و هم افزایی دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و قضایی گلوگاه‌های فساد مسدود خواهند شد.

او افزود: دفع خطر فساد، رانت خواری و ویژه خواری نیازمند فرمولی از جنس جهاد و انقلابیگری است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه مقابله با فساد به مطالبه‌ای عمومی تبدیل شده است، این موضوع دستگاه قضایی را برآن داشته با برخورد‌هایی از جنس قاطعیت به مقابله با مظاهر فساد برخیزد.

صالحی افزود: برای بهبود در عملکرد و رفع مشکلات و موانع موجود، ضروری است که استفاده از توانمندی‌های همه دستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: روند رسیدگی به پرونده اخلالگران اقتصادی، دانه درشت‌ها و رانت خواران ادامه خواهد داشت و گزارش اقدامات دستگاه قضایی به صورت مستمر به مردم ارائه خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان افزود: در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و ضمن توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای تحقق شعار سال و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی، حمایت‌های حقوقی – قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع اعمال خواهد شد.

استاندار هرمزگان هم گفت: همراهی، همدلی و هماهنگی بسیار خوبی میان مجموعه دستگاه قضایی با مدیریت عالی و اجرایی استان هرمزگان وجود دارد که موجب شده بتوانیم گام‌های موثری در راستای توسعه استان برداریم.

فریدون همتی افزود: سطح امنیت در هرمزگان ارتقا یافته که نشان‌دهنده تلاش مسئولان، مشارکت مردم و نقش بی‌بدیل دستگاه قضایی هرمزگان است.

انتهای پیام/ز

تاکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر مسدود کردن گلوگاه‌های فساد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.