به زودی محقق می شود؛

خبر خوش شهردار یاسوج برای اهالی شرف آباد

مرحله جدید فعالیت های عمرانی شهرداری یاسوج شامل آسفالت و بهسازی معابر شرف آباد آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،نستهن مقدم شهردار یاسوج در بازدید از طرح‌های عمرانی در دست اقدام محله شرف آباد گفت: محله شرف آباد از محلات بزرگ شهر یاسوج است که در گذشته به دلیل اینکه به شهر یاسوج الحاق نشده بود، بدون ضوابط و نظارت لازم شکل گرفته است.

آقای نستهن مقدم افزود: طی دو سال اخیر توجه ویژه‌ای به این محله و سایر محلات کمتر توسعه یافته داشته ایم و طرح‌های عمرانی خوبی نیز در حال انجام است.

او بیان کرد: مهمترین طرحی که می‌تواند چهره شهر یاسوج را تغییر دهد و محله شرف آباد را نیز متحول کند، طرح ۴۵ متری بنسجنان، شرف آباد، دولت آباد، زیرتل است که هم اکنون ۷۰ درصد طول این مسیر ۵ کیلومتری، آزادسازی شده  و بیش از هزارو ۲۰۰ متر آن نیز جدول گذاری شده است.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه طرح ۴۵ متری شهر یاسوج که بزرگترین خیابان مرکز استان نیز هست، المان شهری محله شرف آباد را مطلوب می‌کنداضافه کرد: به زودی آسفالت بخشی از این معبر آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: آزادسازی، زیرسازی و جدول گذاری خیابان ۲۰ متری شهرک جوشکاران به پل امام زاده مختار (ع) نیز یکی از اقداماتی بود که شهرداری برای خروج محله شرف آباد از بن بست اجرا کرد و با تکمیل سازه این مسیر اثرات آن بیش از پیش مشخص خواهد شد.
آقای مقدم گفت: ۲۲۰ متر کانال دفع آب‌های سطحی در شهر یاسوج در حال اجرا است که کانال دفع آب‌های سطحی محله بختیاری‌ها از جمله این کانال‌ها است.
او ادامه داد: آسفالت خیابان  ۲۰ متری جانبازان شرف آباد سال گذشته انجام شد که حجم آسفالت ریزی در این معبر ۱۲ هزار متربع بود.
شهردار یاسوج افزود: طرح جدول گذاری، زیرسازی در نقاط مختلف شرف آباد از جمله خیابان‌های مهر، نیک پی ها، انبار بذر اجرا شده و یا در دست اجرا است.
آغاز  طرح آسفات ۲۰ هزار متربع آسفالت در شرف آباد
آقای مقدم گفت: هم اکنون بیش از ۲۵ هزار متر مربع از معابر محله شرف آباد برای اجرای آسفات زیرسازی شده است و طی هفته جاری عملیات اجرایی این آسفالت‌ها از محله حاجتی‌ها آغاز خواهد شد.
شهردار یاسوج تاکید کرد: طی هفته جاری عملیات اجرایی۲۰ هزار متر مربع آسفالت در محله شرف آباد از جمله معابر خیابان های مهر و فرعی های آن آغاز می‌شود و سایر کار‌های عمرانی از جمله جدول گذاری و کانال دفع آب‌های سطحی نیز با قوت ادامه دارد.

آقای نستهن مقدم گفت: برای خدمات دهی هر چه بهتر به محله شرف آباد لازم است مالکان برای اجرای طرح تفکیک با شهرداری همکاری کنند.
مقدم با بیان اینکه همان قدر که شهرداری در قبال شهر مسئول است، شهروندان نیز مسئولیت دارند بیان کرد: برخی از ساخت و ساز‌ها در این محله فاقد پروانه است و عوارض شهرداری پرداخت نکرده اند که ضروری است مالکان این ساخت ساز‌ها برای دریافت پروانه به شهرداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/ط

مرحله جدید فعالیت های عمرانی شهرداری یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.