معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از شناسایی، برخورد و قلع وقمع ۳۱ مورد تابلو و بیلبورد‌های تبلیغاتی در نقاط غیر ایمن استان اردبیل خبر داد.

سیدمسعود هاشمین، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: ۳۱ مورد تابلو و بیلبورد‌های تبلیغاتی که در نقاط غیر ایمن نصب شده بودند از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل شناسایی، برخورد و قلع وقمع شدند.

او افزود: این بیلبورد‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی که در نقاط غیر ایمن نصب شده بودند بدلیل اینکه از نظر سازه‌ای وضعیت قابل قبولی نداشته و ایمنی مترددین جاده‌ها را نیز به خطر می‌انداختند توسط گشت‌های راهداری از سطح‌های جاده‌های استان اردبیل برچیده شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل نصب و فعالیت ۴۳ دستگاه تابلو و بیلبورد‌های تبلیغاتی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: از این تعداد ۱۲ دستگاه در پیشانی پل عابر پیاده نصب شده، ۲۵ دستگاه در حال بهره برداری و ۶ دستگاه نیز در محور سه راهی سرعین به سرعین و بالعکس توسط پیمانکار ان بخش خصوصی در حال احداث می‌باشد.

هاشمین با اشاره به اینکه سازه این تابلو‌ها توسط مشاورین ذی صلاح سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای طراحی شده وبرای اولین بار در کشور در استان اردبیل در حال ساخت می‌باشند اظهار کرد:درج پیام‌های ایمنی، ترافیکی، تبلیغ کالا‌های ایرانی و درج علایم هشداری و اخباری برای راهنمایی رانندگان و مترددین در جاده از کاربرد این بیلبورد‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی است.

انتهای پیام/ح

نصب ۴۳ دستگاه تابلو و بیلبورد‌های تبلیغاتی در محور‌های مواصلاتی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.