دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور:

توسعه اقتصاد خدماتی باید مبتنی بر نوآوری و ارائه خدمات همگرا باشد

فیروزآبادی در بازدید از هلدینگ دفاتر پیشخوان دولت گفت: توسعه اقتصاد خدماتی از اهداف و الزامات عصر ماست.

ارایه خدمات مجازی به مردم نیاز به اعتماد داردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در بازدید از هلدینگ دفاتر پیشخوان دولت با بیان این مطلب افزود: اعتماد پایه فعالیت شرکت‌های خدماتی در حوزه فضای مجازی است و برای توسعه اقتصاد خدماتی در کشور باید این شرکت‌ها بتوانند امنیت، حریم خصوصی، پایداری و منافع افراد را حفظ کنند.

وی با اشاره به این که امنیت در اولویت نخست اهمیت قرار داشته و پایداری و خدمت مبتنی بر مصلحت عامه در اولویت‌های بعدی است، گفت: در حال حاضر روند اقتصاد دنیا به سمت اقتصاد خدماتی و رسیدن به سطح ۷۰ درصد اقتصاد است و ما نیز معتقدیم در کشور باید بخش خدمات توسط بخش خصوصی توسعه یابد و اگر این مهم اتفاق بیفتد ما در جامعه شاهد شفافیت بیشتر در تمامی سطوح حاکمیتی خواهیم بود.

دکتر فیروزآبادی تاکید کرد: توسعه اقتصاد خدماتی از اهداف و الزامات عصر ماست که البته باید مبتنی بر نوآوری و ارائه خدمات همگرا باشد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور تصریح کرد: اگر خدمات مورد نیاز مردم شناسایی و ارائه شود، اقتصاد نوآوری و کارآفرینی در کشور توسعه خواهد یافت که این مهم در کشور ایجاد اشتغال خواهد کرد. همچنین به دلیل چند رشته‌ای و پیچیدگی خدمات با ظهور فضای مجازی باید خوشه‌های همگرا تشخیص داده شده و خدمات متناسب با عصر جدید ارایه شود.

وی با تاکید بر ایجاد و حفظ اعتماد و توسعه هوشمند و هدفمند، افزود: حاکمیت به دنبال ارائه خدمت ارزان به بیشترین جمعیت و طبقات پایین جامعه است و شورای عالی فضای مجازی کشور به عنوان سیاست گذار کلان این حوزه بر این مهم تاکید دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار