پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با صدور پیامی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۳۱ شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.

۸ سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی‏‌ها و ایثارگری ‏های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی، و ارزشی فرهنگی همه جریان‏‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده و دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد.

اینجانب، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیهً ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شهید پرور ایران اسلامی و جامعه بزرگ آموزش و پرورش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.