نفرات برتر روز دوم مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه معرفی شدند

دومین روز پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی امروز در بخش جوانان با برتری ورزشکاران ایرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دومین روز پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی امروز در بخش جوانان با برتری ورزشکاران ایرانی به پایان رسید.
 
در این بخش ۳۳۰ کاراته کا در قالب ۵۴ تیم از ۱۱ کشور جهان در دو بخش کاتای تیمی-انفرادی و کمیته انفرادی به مصاف هم رفتند که در بخش کاتای تیمی تیم ایران عناوین اول، دوم و سومی مشترک را با تیم عراق کسب کرد؛ و در کاتای انفرادی هم متین زارع. متین محمدپور. میلاد ملک پور و محمدصدرا شیدزی همگی از ایران تمامی مدال‌های این بخش رو درو کردند.
 
اما در بخش کمیته انفرادی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رضا بشارتی کیا از ایران. علوق بک علییب از ازبکستان. دانیال علی پور و محمد الهیاری از ایران عناوین اول تا سوم مشترک را کسب کردند.
 
در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم هم نور سلطان کالیو از قزاقستان طلا، مهدی کاظمی از ایران نقره و مهدی مهروزان و آلتونر یلماز از ایران و ترکیه مشترکا مدال برنز را به خود اختصاص دادند.
 
در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم مقام قهرمانی به علیرضا حبیب از ایران و نایب قهرمانی به شوخ روخ تورسون از ازبکستان رسید و امیر بوگرا گینجان و پارسا آران از ترکیه و ایران هم مشترکا به مقام سوم رسیدند.
 
در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم حسین حسین زاده از جمهوری آذربایجان طلا، حسن ارسلان از ترکیه نقره و کورون چبک محمداو و مهدی صفری از ایران و ازبکستان مشترکا برنز گرفتند.
 
در نهابت در وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم هم محسن صفرنژاد از ایران اول. براک اوزگون از ترکیه دوم و رمضان عزیز از قزاقستان و ابوالفضل نکری از ایران سوم مشترک شدند.
 
در جدول توزیع مدال‌ها نیز تیم ایران با کسب ۵ طلا. ۳ نقره و ۹ برنز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های قزاقستان با ۱ طلا و ۱ برنز و جمهوری آذربایجان نیز با ۱ طلا در رده دوم و سوم ایستادند.
 
در آخرین روز برگزاری این مسابقات در بخش بزرگسالان ۲۰۰ ورزشکار در دوبخش کاتا و کمیته انفرادی باهم به رقابت خواهند پرداخت.
 
انتهای پیام/م
 

ارومیه میزبان مسابقات بین المللی کاراته

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.