سردشت قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب کشور شد

مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسویی بانوان غرب کشور با شرکت ۵ استان در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی سردشت برگزار و تیم میزبان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، باران گوهری مسؤول برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته غرب کشور در حاشیه این مسابقات گفت: ۲۳۰ نفر از بانوان کاراته‌کار در رده‌های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۲ بخش «کاتا» و «کمیته» از ۵ استان، تهران، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان در این مسابقات شرکت کردند.

باران گوهری اظهار کرد: در این مسابقات هریک از استان‌ها با یک تیم و آذربایجان غربی ۵ تیم از شهرستان‌های سردشت، بوکان، شاهین‌دژ، نقده و پیرانشهر حضور داشتند و به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم سردشت با ٣٩ مدال طلا مقام اول تیمی، و تیم استان کردستان با کسب ۱۴ مدال طلا و بوکان با هشت مدال طلا به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

گوهری بیان کرد: مدال‌آوران می‌توانند در مسابقات کشوری که در شهریورماه سالجاری در تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برای سومین دوره متوالی مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته ماتسویی در سردشت برگزار شد، تصریح کرد: این مسابقات به مدت یک روز به میزبانی سردشت برگزار شد که به لحاظ کیفی و کمی در سطح خوبی قرار داشت.

سبک ماتسویی قدیمی‌ترین سبک کیوکوشین در قسمت سبک‌های آزاد بوده و در ۲۴ استان کشور فعال است که این رشته ورزشی در سطح کشور شرایط خوبی دارد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته غرب کشور در سردشت

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.