سردار نظری:

اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهداست/نیروهای مسلح در اوج آمادگی دفاعی قرار دارند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:اگر ایران اسلامی امروز در موضع اقتدار قرار دارد مدیون خون شهدا و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس است.

/اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهداست/نیروهای مسلح در اوج آمادگی دفاعی قرار دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در آغاز مراسم رژه مشترک نیرو‌های مسلح در مشهد گفت: دفاع مقدس ضمن اینکه نظام اسلامی را حفظ کرد فرهنگی برای حرکت همه مظلومان جهان شده است.

او تصریح کرد: نیرو‌های مسلح کشور امروز به گستردگی جبهه مقاومت در اوج آمادگی دفاعی به سر می‌برند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اگر دشمن خطایی مرتکب شود توان دفاعی ایران اسلامی را با تمام وجود درک خواهد کرد.

علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی هم به عنوان سخنران این مراسم افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارج نهادن به فرهنگ دفاع و جانفشانی جوانان کشور است.

او تصریح کرد: با اینکه ملت ایران همواره ملتی صلح جو بوده است، اما این مراسم رژه نمایش توان دفاعی نیرو‌های مسلح کشور است و به این معناست که ملت ایران با تمام توان از سرزمین خود در برابر هر تهدیدی دفاع می‌کند.

در این مراسم یگان‌های نمونه پیاده، زرهی و لجستیکی سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج به ترتیب از مقابل جایگاه عبور کردند و توان بازدارندگی و قدرت دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

رژه مشترک نیروهای مسلح در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.