مردم اجازه حذف نام و راه شهدا را نخواهند داد

فرمانده سپاه رامسر گفت: مردم اجازه نخواهند داد نام و راه شهید از جامعه حذف شود.

مردم اجازه حذف نام و راه شهدا را نخواهند داد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ پاسدار محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی، انتظامی، بسیجی و اداری شهرستان رامسر به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه مردم اجازه نخواهند داد نام و راه شهید از جامعه حذف شود گفت: در طول انقلاب هیچ توطئه دشمنان به ثمر ننشسته است و آن‌ها آرزوی‌های خود را به گور خواهند برد.

او با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های انقلاب بازنشستگی ندارد و همه آحاد جامعه در راه پاسداری از انقلاب لباس بسیجی بر تن دارند. افزود: رزمندگان و جانبازان و شهدا سر دادند تا سر اسلام جدا نشود.

سرهنگ‌خمسیه گفت: هفته دفاع مقدس فقط ۳۱ شهریور تا ۶ مهر نیست بلکه ملت ایران هر روز با اتکا و توان داخلی و اتحاد و انسجام در عرصه‌های جنگ‌ فرهنگی و اقتصادی درحال رزمندگی و جان فشانی هستند.

حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه رامسر نیز در این مراسم با بیان اینکه ایران گاو شیرده برای آمریکا نیست گفت: برخی کشور‌ها شب و روز برای آمریکا خدمت می کنند و پول هم می دهند، اما آمریکا به آن‌ها لقب احمق و گاو شیرده می دهند

 امام جمعه رامسر سختی‌های تحمیل شده از سوی استکبار به ایران را فرصتی برای پیشرفت دانست و با اشاره به اینکه عزت ایران در قبال جنگ و جهاد است گفت: رمز آزادگی و عزت ملت ایران استکبار ستیزی و مقابله با سلطه است.

انتهای پیام/س
 

برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در رامسر

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار