رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نگاه به درون گامی برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی است

سلیمانی گفت: ایران اسلامی قله‌های رفیع پیشرفت و ترقی را درنوردیده و نگاه به درون، گامی برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه پنجشنبه در سیزدهمین یادواره ۸۰۰شهید بهشهر و بزرگداشت آیت الله جباری امام جمعه فقید بهشهر و بزرگداشت یاد آیت الله سید عبدالکریم هاشمی نژاد در مصلای بزرگ بهشهر افزود: ایران اسلامی از کشورهای برتر جهان در بخش های فن آوری و رشته های مختلف است و توسعه زیرساختهای اقتصادی هم نیازمند نگاه به درون است.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در مقابل نظام ایستاد و توطئه های مختلفی را در دستور کار قرار داد که ملت ما با ولایتمداری و در مسیر ولایت از توطئه های مختلف رو سفید خارج شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تمام توطئه ها، کودتاها، دخالت نظامی در طبس، جنگ و تحریم ها برای حمله به وحدت ملت ماست؛ یادآور شد: دشمن تلاش دارد تا در بستر مسائل قومی توطئه انگیزی کند که باید با وحدت مانع این برنامه ریزی شوم دشمن شد.

سلیمانی افزود: هرگاه به بیگانگان توجه کردیم چیزی جز تحقیر، استعمار و استثمار حاصل نشد و جوانان ما باید بدانند که بیگانگان، هیچ خدمتی به ما و هیچ کشور اسلامی نداشتند.

وی با تاکید بر مردم سالاری دینی تصریح کرد: باید برپایه مردم سالاری و ولایت پذیری، کشوری الگو و نمونه در جهان ساخته و جهانیان را از زیر سلطه استکبار برهانیم.

سلیمانی در ادامه با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی تصریح کرد: بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی در کنار سقوط حکومت شاهنشاهی، تغییر مفهوم قدرت در دنیا بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) با توسل به قدرت مردمی بر نظام تا دندان مسلح شاهنشاهی غلبه کرد و با تفکر غلبه خون بر شمشیر و با تکیه بر نیروی ایمانی مردم، مفهوم قدرت نرم و معنوی را به دنیا شناساند و اکنون انقلاب اسلامی همه گیر و جهانی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اهمیت به موضوع شهدا، شهادت و ایثار گفت: همه ما مدیون خون شهدا، صبر خانواده های شهدا و ایثار رزمندگان و ایثارگران هستیم و باید فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در جامعه به درستی تبیین و نهادینه شود.

سلیمانی افزود: دفاع مقدس مقدمه ای بر پایان دادن به چپاول و تحقیر ایران توسط استکبار و ایادی کفر بود و شهدا با خون خود به این چپاول و استعمار خاتمه دادند.

وی تصریح کرد: اینکه نام شهید را از برخی معابر و کوچه ها بر می دارند؛ این مسائل در بین جوان امروز و شهدا فاصله ایجاد می کند و نباید چنین باشد و باید فاصله بین جوانان و شهدا کم شده و ارزش ها در جامعه پررنگ تر از همیشه باشد.


انتهای پیام/س

واکنش رئیس سازمان بسیج مستضعفین به حدف نام شهید را از برخی معابر و کوچه ها

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار