تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در زرند

فرماندارزرندگفت: بزرگداشت باشکوه هفته دفاع مقدس در زرند به عنوان یکی از ارزش‌های والا و مهم نظام جمهوری اسلامی است .

تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند در نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در زرند، گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید با محوریت و اولویت حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج و گسترش سطح فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، شهادت و ایثار در جامعه باشد.

️او همچنین ضمن اشاره به تقارن این هفته با ایام ماه محرم، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های مساجد، تکایا، حسینیه ها، هیئات مذهبی و جوانان هیئتی در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید و خواستار هماهنگی و همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها برای تقویت این برنامه‌ها شد.

فرمانده سپاه زرند نیز دراین مراسم گفت: امسال همزمان با سراسر کشور در هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، گردهمایی بسیجیان و رزمندگان، تجدید میثاق و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان خواهد بود.

️سرهنگ کردی همچنین از برگزاری مراسم ویژه تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان زرندی دفاع مقدس در زمان هفتم مهرماه در محل حسینیه سپاه زرند با سخنرانی سردار حسنی سعدی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، خبر داد.

انتهای پیام/ح

از پیش کسوتان دفاع مقدس زرند تجلیل می شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار