رژه نیروهای مسلح کرمان +عکس

همزمان با ۳۱شهریور وآغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح و یگان های موتوری مستقر در کرمان برگزارشد.

رژه نیروهای مسلح کرمان +عکسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با ۳۱شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان روز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی‌کرمان برگزار شد.

در این آئین نیروهای مسلح مستقر در کرمان از مقابل جایگاه رژه رفته و یاد و خاطره رزمندگان دلیر ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

رژه نیروهای مسلح کرمان +عکس

رژه با شکوه نیروهای مسلح کرمان با همراهی گروه های رزم نواز و با شکوه و اقتدار ویژه ای در بلوار ۲۲ بهمن کرمان برگزار شد.

در این آئین باشکوه، رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح با همکاری یگان های برتر ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و بسیج نیز انجام شد.

رژه نیروهای مسلح کرمان +عکس
سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله دراین مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:  نیروهای مسلح ما دراولین روز از هفته دفاع مقدس برای پیمان مجدد با فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای در رژه حضور پیدا کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

او بااشاره به خدمت بی منت نیروهای مسلح به مردم افزود:باهماهنگی خوبی که بین آنها تاکنون وجود داشته ازاین به بعد نیز با همدلی،صمیمیت و محبتی که بین آنها وجود دارد ادامه خواهد داشت مشکل امنیتی در استان نداشتیم.

رژه نیروهای مسلح کرمان +عکس

انتهای پیام /ح

رژه نیروهای مسلح در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار