بازداشت کارمند متخلف جهاد کشاورزی در قلعه گنج

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج از بازداشت یک نفر از کارمندان جهاد کشاورزی این شهرستان به اتهام سواستفاده از بیت المال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج گفت:پس از کسب گزارشی مبنی بر دپوی یک محموله سم در یک منزل مسکونی در شهرستان قلعه گنج، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

او تصریح کرد: تحقیقات اولیه مشخص گردید محموله سم کشف شده که ارزش ریالی آن قریب به ۵۰۰ میلیون ریال بوده است متعلق به طرح مبارزه با هجوم ملخ‌های صحرایی در جنوب کرمان بوده که مورد سوء استفاده یکی از کارمندان جهاد کشاورزی شهرستان قلعه گنج  قرار گرفته است.

افشارمنش افزود:پس از تکمیل گزارش و احضار متهم به دادسرا، این کارمند متخلف با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج با اشاره به اینکه چنگ اندازی به بیت المال یک امر زشت و ناپسند است، گفت:با توجه به اهمیت موضوع و اینکه شهر‌های جنوب استان کرمان و خصوصا کارکنان خدوم سازمان جهاد کشاورزی چندین ماه درگیر مبارزه شبانه روزی با هجوم ملخ‌های صحرایی بوده اند، انجام چنین اقدامات زشتی از سوی یک کارمند، برای سیستم قضائی و مردم قابل تحمل نیست.

افشارمنش با بیان اینکه با متهم برخورد قضائی صورت خواهد پذیرفت، گفت:در این رابطه پرونده‌ای در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج تشکیل شده است و اداره کل بازرسی استان کرمان نیز به این موضوع ورود کرده است.

انتهای پیام/ی

دست درازی به بیت مال در قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۲۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
ببخشید // فقط همین یه نفر را گرفتن؟؟
آخرین اخبار