راه یابی ۱۷ نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

۱۷ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم کهگیلویه و بویراحمد به چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم راه یافتند.

راه یابی ۱۷ نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،عبدالمحمد نمازی،رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه این استان گفت: در بخش آقایان موسی اسدروز در رشته تفسیر قرآن کریم، مهدی شعبانی در رشته قرائت ترتیل، علیرضا مسیح پور در رشته قرائت  تحقیق، حسین دست یافته در رشته حفظ کل، روح اله حبیبی مقدم در رشته حفظ ۱۰ جزء، روح اله کمالی در رشته اذان و محمود اسماعیلی در رشته دعا خوانی در این مسابقات شرکت کردند.

عبدالمحمد نمازی افزود: در بخش خانم ها، سیده مهری ارشدی نیا و فاطمه صداقتی در رشته حفظ احادیث، طاهره طیب زاده و فلک انصاری در رشته حفظ موضوعی، فاطمه بستام در رشته قرائت ترتیل، سحر تجاره در رشته قرائت تحقیق، ناهید اژدری در رشته حفظ کل، صدیقه دیورخش در رشته حفظ بیست جزء، زینب امیله در رشته حفظ ۱۰ جزء و افسانه علیپور در رشته دعا خوانی در مسابقات کشوری قرآن کریم شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: مسابقات بخش معارفی شهریورماه سال جاری در شهر قم برگزار شد و مسابقات بخش بانوان هم از ۱۱ تا ۱۹ مهرماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در مرحله مقدماتی در بخش‌های آوایی که شهریور ماه در قم برگزار شد، علیرضا مسیح پور به مرحله بعدی راه یافت.

انتهای پیام/پ

مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.