برای بیش از یکهزار مددجوی کمیته امداد خوزستان اشتغالزایی شد

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از ایجاد اشتغال برای بیش از یکهزار مددجوی کمیته امداد در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

ناجی عبیاوی معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان درخصوص وضعیت اشتغال مددجویان کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، برای یکهزار و ۳۲۹ نفر از مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال اشتغالزایی شد.

او اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف توانمند سازی اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش و رفع معضل بیکاری، به کار فرمایانی که نسبت به تامین نیروی کار خود از میان مددجویان اقدام نمایند، بسته‌های تشویقی اعطا خواهد کرد.

عبیاوی بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به میزان ۵۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۴ درصد و باز پرداخت ۵ ساله در ازای جذب هرکارجو و به کارگماری آن به مدت ۳ سال از جمله بسته‌های تشویقی به شمار می‌رود.

این مقام مسئول، پرداخت ۲۳ درصد حق بیمه کارفرما به صورت ۱۰۰ درصد به مدت ۲ سال را از دیگر تسهیلاتی عنوان کرد که به کارفرمایان ارائه خواهد شد.

به گفته معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، هزینه‌های آموزشی نیروی جذب شده بنا به درخواست کارفرما پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/گ

اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار