اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی لوازم التحریر در کرمان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی نوشت افزار و لوازم التحریر در راستای پیشگیری و مقابله با فرهنگ غربی اجرا شد.

اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی لوازم التحریر در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اصغر زاهدی، رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان گفت: طرح نظارت بر واحد‌های صنفی نوشت افزار و لوازم التحریر در قالب گشت مشترک با کارشناسان مختلف طی ۳ روز به مرحله اجرا درآمد.

او افزورد: اشاعه فرهنگ بیگانه در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص بین قشر نوجوان و جوان کشور یکی از روش‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره تلاش می‌کنند با شیوه‌های متفاوت نیت پلید خود را عملی کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اظهار داشت: یکی از این روش ها، ترویج فرهنگ غربی از طریق چاپ تصاویر و مدل‌های نامتعارف و مبتذل، آرم و علائم و نشانه‌های گروه‌های منحرف بر روی نوشت افزار است.

او تصریح کرد: متأسفانه برخی از توزیع کنندگان بدون توجه به آرم و علایم، نقوش و تصاویر روی آن ها، اقدام به عرضه این گونه محصولات می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به فصل بازگشائی مدارس، مراکز آموزشی، دانشگاهی و شروع خرید مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، ساماندهی، نظارت و برخورد با تولید کنندگان و عرضه کنندگان نوشت افزار غیر مجاز در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ زاهدی گفت: این طرح طی ۳ روز متوالی با اعزام چند اکیپ از ۱۸۴ فروشگاه لوازم التحریر بازدید و برای ۳ واحد اخطاریه پلمب صادر، به ۷۴ واحد تذکر کتبی داده و از ۳۰ واحد صنفی نیز تعهد گرفته شد.

اک در پایان اظهار در راستای جلوگیری از ورود این فرهنگ غلط در سطح جامعه از خانواده‌ها خواست: هر گونه موردی در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
انتهای پیام/ح

نظارت بر بازار لوازم التحریر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار