مقابله جدی با سودجویان در آستانه سال تحصیلی

‍فرماندار زرندگفت: نظارت دقیق و رصد قیمت‌ها بصورت مستمر وشبانه روزی با تلاش دستگاه‌های زیربط باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند بر تلاش بیش از پیش اعضای کمیسیون تنظیم بازار در راستای حمایت از مصرف کنندگان تاکید کرد و گفت: افزایش قیمت‌های خودسرانه با الگو گرفتن از دیگر شهرستان‌ها پذیرفتنی نیست و با افراد متخلف و سودجویان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه حضور و نظارت ما در بازار تاثیر بسزایی در کاهش و یا جلوگیری از تخلف‌های صنفی دارد، عنوان کرد: کنترل و رصد بازار باید برای معیشیت مردم ملموس باشد.

️نماینده عالی دولت در ادامه خواستار راه اندازی پایگاه استقرار ثابت بازرسین و ناظرین بازار با هدف دریافت مستقیم گزارشات مردمی و تسریع در روند پیگیری تخلفات احتمالی در مرکز شهر شد.

او افزود: با توجه به آغاز بهار علم و دانش و فصل بازگشایی مدارس، باید در راستای رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ سازی گسترده‌ای در سطح شهرستان جهت استفاده دانش آموزان و خرید والدین از بازار نوشت افزار‌های ایرانی صورت گیرد و این مهم باید ابتدا از خود مدارس و مراکز آموزشی آغاز شود.

️رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز گزارشی از جلسات کارگروه تنظیم بازار و آخرین وضعیت قیمت‌ها ارائه کرد و از نظارت دقیق بر بازار خبر داد.

مهدی باصره از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی و یا کم فروشی مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

انتهای پیام/ی

کنترل بازار در آستانه بازگشایی مدارس زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار