اجرای طرح نشاط اجتماعی توسط پلیس؛

پلیس منوجان برای بازگشایی مدارس آماده است/ مسیر دانش آموزان از عوامل ناامنی پاک می شود

فرماندهی انتظامی منوجان گفت : طرح نشاط اجتماعی و استقبال از بازگشایی مدارس امروز توسط پلیس منوجان آغاز و در طول سال تحصیلی ادامه دارد.

پلیس منوجان برای بازگشایی مدارس آماده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمودی فرمانده انتظامی شهرستان منوجان درمراسم آغاز طرح نشاط اجتماعی و پاکسازی اطراف مدارس گفت:در آستانه بازگشایی بزرگترین رویداد یعنی بازگشایی مدارس در مهر ماه هستیم که ما زودتر به پیشواز این رویداد خواهیم رفت .

او افزود : نوجوانان و جوانان قشر تاثیرگذار حال و آینده نظام هستند و باید از هر آسیبی درامان باشند.

فرماندهی انتظامی منوجان ادامه داد: مردم با ارزش ترین سرمایه خودرا تحویل آموزش و پروش می دهند و آنها آینده سازان کشور هستند و برای حفظ آرامش دانش آموزان و والدین پلیس در کنار آموزش و پروش هست تا از لحاظ امنیتی والدین و معلمان دغدغه ای نداشته باشند.

او با تاکید بر پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس تاکید کرد:امروز همانطور که آموزش و پرورش نقش خود را در قبال نوجوانان و جوانان ما ایفا می کند ازخانواده ها نیز انتظار می رود که بیشتر مراقب آنها باشند .

او با اشاره به طرح پاکسازی اطراف و مسیر مدارس از هر گونه جرم و آسیبی افزود: هدف از اجرای این مانور پاکسازی اطراف و مسیر مدارس از خرده فروشان، معتادان متجاهر، توزیع کنندگان مشروبات الکی، ارازل و اوباش، سارقان به عنف خواهد بود تا دانش آموزان درکمال امنیت و آرامش دوران تحصیل خود را سپری کنند.

محمودی گفت : آموزش و پرورش طبق تفاهم نامه ای که با ناجا در خصوص حفظ امنیت مدارس و اطراف مدارس دارد ما این طرح را در قالب نشاط اجتماعی برگزار کردیم و این کار تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان با اشاره به تفاهم نامه ناجا با آموزش و وپرورش گفت : در سند تحول آموزش و پرورش بحث زیر ساخت ها مطرح هست که یکی از این طرح ها امنئت هست که ما سبز پوشان به عنوان حافظان امنیت درکنار دانش آموزان و معلمان هستیم و این امنیت بر تمامی مدارس این شهرستان برقرار هست.

او بیان کرد :در شهرستان منوجان حدود ۵۰مدرسه پرترافیک وجود دارد که در آستانه بازگشایی مدارس در مهرماه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همگی برای خدمت رسانی به دانش آموزان و والدین هستیم و جای نگرانی نیست .

او تصریح کرد:این طرح باشروع سال تحصیلی شدت بیشتری خواهد گرفت و باتلاش سبزپوشان سخت کوش سرو قامت و همکاری دستگاههای همکار اجازه جولان به مجرمان و هنجار شکنان را نخواهیم داد و محیط را برای مجرمان ناامن خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

پاکسازی حریم مدارس منوجان 

برچسب ها: مدرسه ، آسیب اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار