پرهیز از برداشتن چند سرویس مدرسه

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوهبنان در جلسه ساماندهی ایاب و ذهاب سرویس مدارس کوهبنان رانندگان را از برداشتن همزمان چند سرویس مدارس منع کرد.

پرهیز از برداشتن چند سرویس مدرسهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رسول رحمانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان خطاب به رانندگان و مدیران آژانس‌ها گفت: برای فعالیت در سرویس مدارس، داشتن گواهینامه پایه دوم الزامی است لذا باید رانندگان، مجوز سامانه سپند را داشته باشند در غیراین صورت با متخلفین برخورد خواهد شد.

او افزود: در زمان سرویس دهی رعایت شنوئات اسلامی برای رانندگان از جمله حجاب، عدم استفاده از دخانیات، آهنگ‌های غیرمجاز و… از ضروریات است.

جانشین فرماندهی انتظامی کوهبنان گفت: رانندگان‌مدارس بایستی از توقف در درب‌های ورودی و خروجی مدارس پرهیز کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت، و از برداشتن چند سرویس همزمان و تعجیل در کار پرهیز کنند.

او اظهار داشت: مراقب دانش آموزان هنگام پیاده شدن باشند، و از پیاده شدن آنان مطمئن نشدند حرکت نکنند. البته داشتن معاینه فنی خودرو در زمان رانندگی ضروری است داشتن کپسول آتش نشانی و کمک‌های اولیه در خودرو هم باید مد نظر باشد و به اندازه ظرفیت ماشین سرنشین حمل کنید.

 رحمانی افزود: اطفال زیر ۱۲ سال را تا حد ممکن در صندلی عقب سوار کنید و تا حد امکان سرویس را به دیگران واگذار نکنید.

او یادآور شد: شماره تلفن مدیر مدرسه و والدین را داشته باشید و به هنگام سرویس از سوار کردن افرادغیر پرهیز و طبق نرخنامه اقدام کنید.

جانشین فرمانده انتظامی کوهبنان تاکید کرد: از سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنید و هرگز از چراغ قرمز رد نکنید و رعایت حق تقدم را مد نظر قراردهید در غیر این صورت با متخلفین برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

چند سرویس دانش آموزی عامل تصادف

برچسب ها: سرویس ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار