استقبال از همایش شعر کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

همایش شعر کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس با حضور شاعران کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش شعر کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، در زرندیه استان مرکزی با حضور شاعران کشوری برگزار شد.

استقبال از همایش شعر کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در حاشیه این همایش  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: همایش شعرکنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، با عنوان نخستین همایش ادبی شعرشهود به همت اداره ارشاد و کانون بسیج هنرمندان و سپاه ناحیه زرندیه را با استقبال جوانان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار کردیم.

جوانمرد از حضور استاد حاج، ولی اله کلامی زنجانی از شاعران برجسته کشوری و تعداد دیگری از شاعران صاحب نام کشور و استان مرکزی از جمله مهدی رحیمی، احمد حسین پور علوی، عباس احمدی، محمد زارعی، علیرضا اطلاقی، سید مهدی طباطبایی، نادر حسینی و ... در این همایش خبر داد.

او افزود: همایش ادبی شعر شهود روایتگر بخشی از ایثارگری، رشادت و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بویژه شهداء و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به زبان شعر بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هدف از برگزار این همایش را انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به نسل‌های بعدی دانست و در ادامه به نقش امام شهدا حضرت امام خمینی اشاره کرد وشهدا را هنرمندان واقعی معرفی نمود که با هنر خود که همان شهادت است توانستند چراغ راهی باشند برای نسل‌های بعدی انقلاب باشند.

انتهای پیام / ج

همایش شعر کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس با حضور شاعران کشوری در زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.