آغاز داوری بخش استانی جشنواره قصه گویی در کانون فارس

فارس تاکنون ۱۰۷۳ قصه را در پایگاه بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ثبت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ملک چیذری، شب بویی و امید مسعودی به عنوان سه داور جشنواره استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان فارس معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، ملک چیذری، مدرس دانشگاه و کارشناس سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که سابقه طولانی در داوری و قصه گویی دارد. مهدی شب بویی دیگر داور استانی این رویداد فرهنگی مربی سابق و قصه گوی منتخب جشنواره های قصه گویی کانون فارس است که این بار به عنوان داور، در جشنواره بیست و دوم حضور دارد. امید مسعودی، سومین داور بخش استانی جشنواره قصه گویی در فارس است که به عنوان گوینده، مجری، نویسنده و فعال فرهنگی با صدا و سیمای فارس همکاری دارد. ‌

این در حالیست که فارس تاکنون ۱۰۷۳ قصه را در پایگاه جشنواره بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی ثبت کرده است.

بر اساس آخرین آمار درج شده در پایگاه جشنواره تاکنون ۱۰۷۳ قصه از قصه گویان فارس ثبت شده است؛ آثار بارگذاری شده در بخش صحنه ای مربوط به زنان و مردان، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و دختران و پسران به تفکیک در اختیار داوران استانی جشنواره قرار داده شده است.

هیئت داوران استانی کار داوری را آغاز کرده اند که ۵۰ قصه گوی منتخب داوران روزهای ۷ تا ۹ مهرماه جاری با حضور در جشنواره استانی به رقابت می پردازند.

از این تعداد ۳۰ نفر در بخش زنان و مردان و ۲۰ نفر در بخش پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها و دختران و پسران قصه ها را روایت می کنند. ۳ داور نوجوان نیز جشنواره قصه گویی فارس را داوری و راویان منتخب را معرفی می کنند.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس روزهای ۷ تا ۹ مهرماه امسال جشنواره استانی قصه‌گویی را در شیراز برگزار می‌کند؛ فارس همچین میزبان جشنواره منطقه ای در آبان ماه امسال خواهد بود.

مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پس از جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

فارس میزبان جشنواره منطقه ای قصه گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار