ترامپ: اگر یک جمهوری‌خواه اقدامات بایدن را انجام می‌داد با صندلی الکتریکی روبرو می‌شد

در پی افشاگری مربوط به مکالمه تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا و همتای اوکراینی او، دونالد ترامپ بار دیگر جو بایدن و پسرش را هدف حمله لفظی قرار داد.

ترامپ: اگر جمهوری‌خواه اقدامات بایدن را انجام می‌داد با صندلی الکتریکی روبرو بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه انتقادات خود علیه جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات ۲۰۲۰، او و پسرش را افرادی فاسد خواند.

رئیس جمهور آمریکا در نشست مشترکی با همتای لهستانی خود گفت: بایدن و پسرش افراد فاسدی هستند. اما اخبار جعلی نمی‌خواهند این را گزارش کنند، زیرا آن‌ها دموکرات هستند.

ترامپ در ادامه گفت: اگر یک جمهوری خواه کاری را می‌کرد که جو بایدن انجام داده، اگر یک جمهوری خواه فقط آنچه جو بایدن گفته را می‌گفت بلافاصله برای او (جمهوری خواه) از صندلی الکتریکی استفاده می‌شد و این رسانه‌ها خبیث هستند.

روز جمعه مشخص شد ترامپ در یک مکالمه تلفنی در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین درخواست کرده که تحقیقاتی را درباره پسر جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، آغاز کند. ترامپ در این تماس تلفنی از رئیس جمهور اوکراین خواست تحقیقاتی را درباره ارتباط جو بایدن با دولت اوکراین در زمان خدمت او به عنوان معاون باراک اوباما آغاز کند.

بیش از یک هفته پیش هم روزنامه واشنگتن پست در مطلبی فاش کرد که ترامپ از ۲۵۰ میلیون دلار از بودجه نظامی آمریکا استفاده کرده تا دولت اوکراین را برای آغاز تحقیقات درباره فساد‌های جو بایدن تحت فشار قرار دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که رودی جولیانی قصد دارد بفهمد آیا تلاش‌های دیپلماتیک جو بایدن در اوکراین تأثیری در عضویت پسر وی در هیئت مدیره یک شرکت بزرگ اوکراینی داشته است یا خیر.

این در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی تحت فشار قرار دادن رئیس‌جمهور اوکراین در تماس تلفنی در ماه ژوئیه را رد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار