پذیرش بیش از ۱۶۰ دانشجو در دانشکده علوم پزشکی تربت جام

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: بیش از ۱۶۰ دانشجو جدید الورود در سال تحصیلی ۹۸ در دانشکده علوم پزشکی تربت جام پذیرفته شدند.

 حامد محمدی معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: دانشکده پرستاری و خدمات بهداشت و درمانی تربت جام سال تحصیلی جدید را با شعار توسعه و ترویج فرهنگ سلامت و سلام.ت فرهنگی آغاز می‌کند.

او ادامه داد: دانشکده پرستاری و بهداشت تربت جام در دی ماه ۱۳۸۹ توسط وزیر وقت افتتاح و مجوز تاسیس قطعی در تیرماه ۱۳۹۰ با پذیرش ۲۵ دانشجو در رشته کارشناسی پرستاری در نیم سال اول تحصیلی و پذیرش ۲۲ دانشجو در رشته کاردانی فوریت‌های پزشکی در نیم سال دوم انجام گردید.

 

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در حال حاضر دارای ۵۰۰ نفر دانشجو، تعداد ۷۰ نفر اساتید، و ۱۲ نفر هیئت علمی است.


محمدی افزود: تعویض و تعمیر لوله کشی، رنگ آمیزی ساختمان خوابگاه خواهران و راه اندازی خوابگاه خودگردان برای دانشجویان پسر از جمله اقدامات این دانشکده می‌باشد.


او تصریح کرد: دانشکده پرستاری و بهداشت تربت جام رسالت دارد که با بکارگیری فن آوری روز در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، مدیریت و مراقبت‌های بالینی، نیروی انسانی لایق و شایسته و متعهد را تربیت نموده و تولید علم نماید.


انتهای پیام//ز. ج

 

 شروع سال تحصیلی جدید با شعار توسعه و ترویج فرهنگ سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار