فرمانده سپاه امام رضا (ع):

اصالت با مبارزه است نه با مذاکره/ جامعه ای که امام ندارد ذلیل است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در شرایط فعلی هر آنچه که هست مبارزه است، تکیه بر دشمن انحراف ایجاد می‌کند، ما مذاکره نمی‌کنیم.

اصالت با مبارزه است نه با مذاکره/ مباحثی در نیرو‌های ماست که لرزه بر اندام دشمن می‌اندازدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم صبحگاه بسیجیان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: در زمان دفاع مقدس حملات همه جانبه‌ای علیه انقلاب اسلامی صورت گرفت، اما چرا آن‌ها موفق نشدند که بر جمهوری اسلامی پیروز شوند؟ در حالیکه شخصیتی مانند صدام همه تجهیزات را در اختیار داشت و زمینه برای او فراهم بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اشتباهات محاسباتی رژیم بعث گفت: آن‌ها به سه چیز توجه‌ای نکردند؛ آن‌ها میخواستند نظام اسلامی را ساقط کنند.

سردار نظری افزود:اولین مولفه‌ای که دشمن آن را در نظر نگرفت قدرت اعتقادی و معنوی مردم انقلابی نظام اسلامی بود که بسیار موضوع جدی است دومین مولفه نقش رهبری امام (ره) بود؛ آن‌ها این عنصر با ارزش را نمی‌شناختند و با قدرت مدیریتی ایشان آشنا نبودند.

او تصریح کرد: سومین مولفه‌ای که دشمن در نظر نگرفته بود مردم بودند و نمی‌دانستند که مردم پایبند به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی هستند و به این موضوع توجه‌ای نکردند و به اهدافشان نرسیدند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: این مسیر ادامه دارد و اشتباهات دشمن مکررا در طول ۴۰ سال اتفاق افتاده است؛ آن‌ها هنوز هم در جریان خیلی از مسائل نیستند و توجه‌ای به آن نمی‌کنند.

سردار نظری افزود: ما اگر به سه عنصر مذکور توجه کنیم حتما موفقیت از آن ما خواهد بود؛ نباید عناصر موفقیت را فراموش کنیم و از آن‌ها غافل شویم؛ ما باید بر این موضوع اصرار کنیم و تاکید داشته باشیم که اگر موشکی هست و این موشک اقتدار آفرین است، پس رمز موفقیت ما چیست؟

او تصریح کرد:مباحثی در نیرو‌های ما وجود دارد که باعث تولید اراده می‌شود و لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: حضرت آقا فرمودند جنگ، گنج است. گنج استخراج کننده می‌خواهد و باید از آن به طور بهینه استفاده کرد؛ ما در تقابل همه جانبه با استکبار جهانی هستیم.

سردار نظری افزود:در همه جنگ‌ها باید قدرت مادی و معنوی را آماده و تقویت کنیم؛ اگر می‌خواهیم موفقیتی کسب کنیم باید توجه ویژه‌ای به قدرت معنوی مان کنیم.
 
او گفت: در شرایط فعلی هر آنچه که هست مبارزه است، تکیه بر دشمن انحراف ایجاد می‌کند و رهبری مکررا تکرار می‌کنند که ما مذاکره نمی‌کنیم.

او ادامه داد: اقتدار مقاومت و رعبی که در دل دشمنان ایجاد شده، برخواسته از مبارزه است، خیلی راه روشن است و ما می‌دانیم که باید چه کنیم و چگونه عمل کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

مباحثی در نیرو‌های ماست که لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار