فرمانده سپاه امام رضا (ع):

ملت ایران قدرت و قاعده نظام اسلامی هستند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: جمهوری اسلامی با تکیه به مردم دارای قدرت و قاعده شده است.

ملت ایران قدرت و قاعده نظام اسلامی هستندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری در اجتماع بیش از سه هزار نفر از معتمدین و بزرگان تربت جام در مصلی الغدیر گفت: مردم برای نظام جانفشانی و سختی‌ها را تحمل کردند و تاامروز به پای انقلاب ایستاده اند و از دستاورد‌های نظام حفظ حراست می‌کنند. آنها در گسترش تفکر انقلاب در آن سوی مرز‌ها مشغول انجام وظیفه اندو هرکجا مردم باشند سپاه حضور دارد.

وی ادامه داد:هرکجا تفکر ونگاه انقلاب اسلامی باشد با افتخار وظیفه داریم باشیم و هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با قدردانی از حرکت انقلابی معتمدین تربت جام تصریح کرد: معتمدین فارغ از هر گروه و جناح حرکتی انقلابی را آغاز کردند و آنچه برایشان مهم و ارزشمند است اسلام، اعتقادات ومنافع مردم می‌باشد.

سردار نظری ادامه داد: حضور معتمدین مورد اعتماد وحمایت همه مردم است و بدانید این سرمایه اجتماعی را به صورت طبیعی و نه با تبلیغات کسب کردیدکه سرمایه بسیار بزرگ در مسیر حق و در خدمت انقلاب اسلامی است که مردم جوانان خودرا تقدیم کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: حرکت معتمدین کار بسیار ارزشمندی است که ما در مقاطع مختلف از آن غافل شدیم وقتی جریان مردمی ایجاد شود برای اقدامات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اصالت با حرکت‌های مردمی و اندیشه انقلاب اسلامی همراه می‌شود.

سردارنظری تاکیدکرد: جریان اصیل مردم تشکیل همین دور هم جمع شدن هاست که در خدمت مردم باشدو هرکجا جریان مبتنی بر اندیشه انقلاب اسلامی باشد وظیفه داریم حضور و حمایت کنیم و هرکاری برای مردم ازدست سپاه برآید با افتخار انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: مدیران اجرایی خارج از شعار‌ها و سیاست بازی‌ها باید از حرکت هاو جریان‌های مردمی که درهرعرصه فعال می‌شود حمایت کند.

وی بیان داشت: وقتی یک حرکت مردمی به صورت صادقانه، مخلصانه و در مسیر شهدا و انقلاب و با دلسوزی، دغدغه هاو مطالبات به حق مردم را دنبال می‌کندارزشمند است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برخلاف همه امید‌های باطل و شیطانی دشمنان، انقلاب و نظام اسلامی ۴۰ ساله شد و به کوری چشم دشمنان پیروزی انقلاب را مردم جشن می‌گیرند.

وی تاکیدکرد: به کوری چشم دشمنان و با همه توطئه هاو فتنه‌ها که بر علیه نظام کردند جشن سالگرد انقلاب را با حضور چشمگیر مردم برگزار و به عنوان مقدمه آغاز راه آینده و یک افق ۵۰ ساله که رهبری معظم انقلاب ترسیم کردند انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) متصل خواهیم کرد و ۴۰ سالگی انقلاب تازه اول راه است و مردم تجارب راه انقلاب را پیدا کردند.

سردارنظری تاکید کرد: شعار‌های پایه‌ای امام‌ جریان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و این کشور و نظام اسلامی در حوزه استقلال سیاسی مستقل‌ترین کشور دنیاست.

وی ابراز داشت: با استقلال دفاعی که داریم استکبار جهانی، آمریکا وایادیش جرات رویارویی باانقلاب، مردم و‌نظام را نداردو تاالان در‌هرکجا درگیر شدن شکست خوردند.

سردارنظری یادآورشد: شعارپایه‌ای مردم در جریان انقلاب به زیبایی محقق شده و به استقلال علمی رسیدیم وانرژی هسته‌ای نماد قدرت و اقتدارکشورشده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بااشاره به مشکلات اقتصادی گفت: در حوزه اقتصادی گیر داریم وباید استقلال این حوزه راجشن بگیریم و برای رسیدن به استقلال باید مبارزه کرد نه مذاکره از ابتدای انقلاب مبارزه ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: مذاکره نمی‌تواند جایگزین مبارزه شودنباید اشتباه کرد آنچه تاکنون به دست آوردیم نتیجه مبارزه مردم بوده است و مبادا دشمن ما را فریب دهد و‌روحیه مبارزاتی مردم را با الفاظ کاهش دهیم این مردم گل خانه‌ای نیستند و سختی را تحمل کردندو اهل مبارزه و میدان هستند.

وی افزود: انتظار است مدیران اهل مبارزه باشند و هرکجا مبارزه مبتنی بر اعتقادات باشد پیروز شدیم و سایر کشور‌ها از مبارزات مردم ما الگو گرفتند و‌ کسانی که ادعا میکند آزادی در کشور نیست معنی و مفهوم حقیقی آزادی را یا نمی‌داندو یا مقاصددیگری دارند.

وی گفت: درطول ۴۰سال انقلاب به جمهوریت نظام خدشه‌ای وارد نشده است ودشمن با عملیات روانی اخلال ایجاد می‌کندکه برخلاف واقعیت است و اگر اشکالی در برخی جا‌ها می‌بینیم باید توسط مردم حل شودو اگر بحثی هست روی اسلامیت که عقب هستیم نخبگان، علما و بزرگان برای پیاده سازی مبانی اعتقادی و‌اصول اسلام تلاش کندتاسعادت دنیا و آخرت هر دو رقم بخورد.

وی ابراز داشت: خدمت دهنده و خدمت گیرنده در حوزه‌های مختلف باید در مسیر تعالی و مبتنی بر اعتقادات باشد و درافق آینده بتوانیم درراه خدمت به مردم بساط جناح ها، گروه‌ها و احزاب که با نظام سازگاری ندارند جمع کنیم احزاب چکاره اند که تعیین تکلیف می‌کند جوش و خروش بر پایه مردم است وآنان دور کسانی جمع می‌شوند که اعتماد دارند.

سردارنظری تاکیدکرد: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال در ۴۰سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان با شرکت حماسی مردم تماشایی خواهد شد.

انتهای پیام//ز. ج
 

راهپیمایی ۲۲بهمن امسال  با شرکت حماسی مردم تماشایی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار