اطلاعات جدید منتشر شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare + فیلم

شرکت اکتیویژن روز گذشته و در مراسم شرکت سوی تریلر و اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرد.

اطلاعات جدید منتشر شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین بسیار پرطرفدار شرکت اکتیویژن مجموعه Call of Duty است که شرکت اکتیویژن سود بسیار بالایی را از فروش این بازی می‌برد. شرکت اکتیویژن چند ماه پیش تریلری از نسخه جدید این بازی که Call of Duty: Modern Warfare نام دارد منتشر کرد، اما این تریلر اطلاعات زیادی از بازی مذکور را منتقل نمی‌کرد و بسیاری از گیمر‌ها در انتظار انتشار اخبار جدید از این بازی بودند که شرکت سونی در مراسم PlayStation’s State که روز گذشته برگزار شد در کنار معرفی بازی The Last Of Us Part II از این بازی نیز حرف زد.

شرکت اکتیویژن در کنفرانس سونی تریلری جدید از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرد. این تریلر اطلاعاتی درباره شخصیت‌های بازی می‌دهد که در تریلر قبلی نشان داده شده بودند و تاکنون از این شخصیت‌ها هیچ اطلاعاتی منتشر نشده بود. همچنین در این تریلر برای اولین بار حالت Spec-Ops بازی Call of Duty: Modern Warfare نشان داده شد، اما شرکت سونی اعلام کرد این بخش از بازی، از زمان عرضه، به مدت یک سال در انحصار کنسول PS4 خواهد بود و پس از آن در دسترس سایر گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

اطلاعات جدید منتشر شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare + فیلم

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که نسخه بتا بازی Call of Duty: Modern Warfare توانسته است بالاترین آمار گیمر و دانلود در بین نسخه‌های بتا تاریخ عناوین رایانه‌ای را کسب کند که احتمالا دلیل اصلی آن وجود داشتن قابل کراس پلی است و گیمر‌های سه کنسول PS4، Xbox One و PC می‌توانند به طور همزمان و با یکدیگر بازی مذکور را اجرا کنند.

اطلاعات جدید منتشر شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare + فیلم

مدیر استودیو Infinity Ward در این باره اعلام کرد که شرکت ما و اکتیویژن در حال کار روی یکی از مهم‌ترین بازی‌های دارای قابلیت کراس اور در جهان است و می‌توان به طور قطعی گفت که این بازی در آینده یکی از پرفروش‌ترین عناوین رایانه خواهد بود. در این بازی حالت‌های 2v2 Gunfight، Team Deathmatch، Team Deathmatch و حالت جدید مخصوص قابلیت کراس پلی که Ground War نام دارد وجود خواهد داشت و در آن گیمر‌ها در زمینی بزرگ و با حضور ۶۴ گیمر به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت.


بیشتر بخوانید: اطلاعات کامل بازی The Last of Us Part II + تریلر


عنوان مذکور قرار است در ۲۵ اکتبر سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.در ادامه تریلر جدید منتشر شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار