امام جمعه بندرعباس:امید به اروپایی‌ها پوچ و واهی است

امام جمعه بندرعباس گفت: امید بستن به اروپایی ها اشتباه، پوچ و واهی است .

نمازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، امید بستن به اروپایی ها اشتباه، پوچ و واهی است و مسئولان کشور باید به این موضوع توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: خروج آمریکا از برجام و تلاش کشور‌های اروپایی برای ادامه مذاکره و دادن وعده‌های توخالی، تقسیم کار بین اروپا و آمریکاست.

او گفت: مقابله با شعار فریبنده دشمن و القای این موضوع که مذاکره تنها راه نجات و ادامه حیات کشور است از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: پایبندی به شعار‌های انقلاب از مهمترین توصیه‌های رهبر انقلاب به مردم و مسئولان است.

او همچنین با تاکید بر مبارزه جدی با فساد گفت: جذب افراد صالح در دستگاه‌های حاکمیتی کشور از جمله راهکار‌های مبارزه با فساد است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده همچنین بازرسی از مسئولان را در مبارزه با فساد موثر دانست و گفت: این بازرسی‌ها برای موثر واقع شدن باید مخفی و سرزده باشد.

او گفت: در مجلس نیز باید قوانینی برای جلوگیری کننده از فساد تصویب شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اطلاع رسانی رسانه‌ها و مطبوعات از ضرر و زیان‌ها و مفسده‌های ناشی از فساد موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تبریک ولادت امام باقر (ع) و همچنین گرامیداشت شکست حصر آبادان گفت: سرداران و رزمندگان ما در این عملیات و در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و خون خود را تقدیم مردم و انقلاب کردند.

او همچنین با تبریک روز آتش نشان، آتش نشان‌های کشور را سربازان گمنام دانست که کمتر به زحمت‌های آن‌ها توجه می‌شود.

امام جمعه بندرعباس بر تکریم سالمندان تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ تکریم سالمندان در جامعه رواج یابد.

وی همچنین ناشنوایان کشور را از اقشار ارزشمند جامعه خواند که نیازمند توجه بیشتری هستند.

انتهای پیام/ز

انتهای پیام/ز

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.