افتتاح مدرسه روستای رنگرزان بخش زاغه شهرستان خرم آباد

در سومین روز از آغاز شروع سال تحصیلی، مدرسه یک کلاسه ایران من که با مشارکت موسسه مهرگیتی ساخته شده است در اختیار دانش آموزان قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در سومین روز از آغاز شروع سال تحصیلی، مدرسه یک کلاسه ایران من که با مشارکت موسسه مهرگیتی ساخته شده است در اختیار دانش آموزان قرار گرفت

با حضور دکتر سلطانی رئیس اتاق بازرگانی کشور، خانم گیتی نژاد مدیر موسسه مهر گیتی، مهندس رضوی ریاست مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مهندس حیدری مدیر کل نوسازی مدارس استان، زینی وند مدیر آموزش و پرورش لرستان، خرم آبادی معاونت مشارکت‌های مردمی، اهالی و دانش آموزان روستای رنگرزان، مدرسه یک کلاسه روستای رنگرزان به بهره برداری رسید.

در این مراسم دکتر سلطانی ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی گفت: نگاه به درآمد‌های نفتی و سهولت اخذ این درآمد موجب عقب ماندگی نسبی بعضی مناطق شده است که راه برون رفت از این وضعیت تلاش مردم برای بهبود این وضعیت است.
وی افزود؛ این واحد آموزشی نود و یکمین مدرسه‌ای است که توسط این خیر ارجمند احداث شده است و مدارس دیگری هم در دست اجرا است.

در ادامه این مراسم مهندس حیدری ضمن خیر مقدم به خیرین ارجمند مدرسه ساز بیان داشت؛ پروژه‌های پلدختر که این خیر محترم تقبل ساخت آن‌ها را به عهده گرفته است، کار ساخت آن‌ها آغاز شده است، همچنین برای ابتدای مهرماه ۳۱ مدرسه با ۱۲۲ کلاس درس ساخته شده است و این مدرسه هم یکی از این مدارس است که با بذل محبت این خیر گرامی ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

شایان ذکر است این واحد آموزشی با ۶۵ متر مربع زیربنا وبا صرف اعتبار یکصدو ۷۵ میلیون تومان ساخته شده است.

انتهای پیام/ب

مدرسه روستای رنگرزان بخش زاغه شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار