عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ایمان به خدا در غلبه بر مشکلات ضروری است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در زمان جنگ با ایمان به خدای متعال به پیروزی رسیدیم، اکنون برای غلبه بر مشکلات باید به خدا ایمان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع رزمندگان و ایثارگران گناباد  گفت: باید به همان خدایی که در دوران دفاع مقدس ایمان داشتیم، در حوزه اقتصاد هم اعتماد کنیم.

او با بیان اینکه مشکل کشور ما پول نیست؛ بلکه مشکل در باورهایمان است، تصریح کرد: در زمان جنگ حتی دوربین، قطب‌نما، لباس و ... نداشتیم، اما با ایمان به خدای متعال به پیروزی رسیدیم، اکنون هم اگر می‌خواهیم با غلبه بر مشکلات به پیروزی برسیم باید به خدا اعتماد و ایمان داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کار جهادی را کاری بی نیاز به پول و اختیار دانست و گفت: باید همه دست و به دست هم دهیم و جوان‌ها را رها نکنیم؛ زیرا آن‌ها بزرگترین فرصت برای ما هستند.

او ادامه داد: دوران دفاع مقدس به ما نشان داد که وقتی اراده و اخلاص در کار باشد، موفقیت حتمی است و عده و عدد مهم نیست؛ همان طور که در قرآن کریم آمده است: «.. کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً...» و «. کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً...».

قالیباف  افزود: وقتی در اقتصاد به هر اسمی نزول وارد شود، اقتصاد درست نمی‌شود؛ چون ربا جنگ با خدا است و هر کسی با خدا بجنگد، قطعا شکست می‌خورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به زدن پهپاد آمریکایی، گفت: در روز‌های اول دفاع مقدس هیچ چیزی نداشتیم؛ اما امروز موشک‌های ما چندهزار کیلومتر برد دارند و نقطه‌زن هم هستند و مهمتر از تکنولوژی، شجاعتی است که باعث می‌شود آمریکا را هدف قرار دهیم، چون شهامت زدن مهمتر از داشتن تجهیزات هست و چه بسا کشور‌های دیگری هم این تجهیزات را داشته باشند، ولی آمریکا را نزنند.

او با بیان اینکه خدا به برکت شهدا همه چیز به ما داده است، تصریح کرد: امروز در سراسر جهان مسلمین عزت پیدا کرده‌اند و رزمندگان ما از شبه قاره هند تا نقطه صفر مرزی رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند؛ خدا در سوره احزاب می‌گوید اینقدر فشار‌ها را سنگین می‌کنم که صف منافقین و کفار از صف مومنان جدا شود و وقتی جدا شدند، پیروزی حتمی است.

انتهای پیام//م.پ
 

نزول  و ربا جنگ با خداست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.