نماینده مردم فریمان در مجلس:

پیام جنگ تحمیلی، حریت و آزادگی است

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت:پیام جنگ ما پیام حریت و آزادی و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

پیام جنگ تحمیلی، حریت و آزادگی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در همایش عاشوراییان شهرستان فریمان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت:پیام عاشورا، پیام ایستادگی در مقابل ظلم، ستم و آزادگی بود و لذا امروز به خاطر ایستادگی مردم و مسئولان شاهد این هستیم که جمهوری اسلامی ماندگار شد و سرنوشت انقلاب ما سرنوشت حریت و نفی استکبار و استعمار است.

او با بیان این که دشمن ذلت ما را می‌خواهد تصریح کرد: دشمنان نظام نمی‌دانند که کشور ما کشور حسینی است و عقیده ما بر مبنای شعار هیهات من الذله است و لذا آن‌ها هیچ وقت ذلت ایران را نخواهند دید.

نماینده مردم فریمان در مجلس گفت:ما در دوران جنگ تحمیلی بدون تکیه بر سلاح بلکه بر اساس ایمان جوانان در برابر همه ظلم زمانه ایستادگی کردیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان این که دشمن در حال حاضر به این نتیجه رسیده است که با ایجاد مشکلات اقتصادی و تفرقه می‌تواند بر ما قالب شود گفت: همچون گذشته مردم ما با توکل بر خداوند متعال، بصیرت و هوشیاری و پیروی از ولایت این مشکلات را نیز پشت سر خواهند گذاشت.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

دشمنان هیچ وقت ذلت ایران را نخواهند دید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.