مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر گفت: اتحاد، همدلی و مقاومت تنها راه مقابله با آمریکا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام نقی هادی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر  در همایش عمومی سیاسی عاشوراییان در اداره ارشاد اسلامی پلدختر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رژیم بعث و منحوس عراق در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ ایران را مورد حمله هوایی قرار داد که به واسطه این جنگ تحمیلی طی هشت سال ایثار و ایستادگی رزمندگان ملت ایران به پیروزی رسید.

هادی خودباوری را رمز موفقیت و پیروزی ایران قبل و بعد از انقلاب دانست و افزود: شهدا، رزمندگان، ایثارگران و تمام کسانی که طی ۸ سال در جبهه‌ها جنگیدند در سایه خودباوری و توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) پیروز شدند.

او به برخی برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی قبل از انقلاب زیر سلطه استکبار و چپاول و غارت بیگانگان در زمینه هسته‌ای هیچ حرفی برای گفتن نداشت، اما امروز ما جزء ۱۰ کشور برتر جهان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر بیان کرد: در حوزه نظامی، اقدامات اخیر نیرو‌های ما گواه میزان اقتدار آن‌ها است.

هادی افزود: پهپاد متجاوز آمریکا از سوی سپاه پاسداران بسیار هوشمندانه سرنگون شد و امروز هیچ متجاوزی نمی‌تواند در مقابل نیرو‌های نظامی ما قد علم کند.

او در مقایسه قدرت نظامی ایران امروز با دوران دفاع مقدس بیان کرد: امروز ایران اسلامی از قدرت دفاعی بالایی در منطقه و جهان برخوردار است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر افزود: مقام معظم رهبری در رابطه با قدرت نظامی ایران می‌فرمایند اگر آمریکا یکی بزند چند تا خواهد خورد و این نشانه اقتدار ایران در منطقه است.

او بر عدم اعتماد به آمریکا تاکید کرد و گفت: ۴۰ سال تجربه نشان می‌دهد که نباید به آمریکا اعتماد کرد؛ اتحاد، همدلی و مقاومت تنها راه مقابله با آمریکا است.

انتهای پیام/ر

اتحاد و مقاومت تنها راه مقابله با آمریکا است

برچسب ها: دفاع مقدس ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.