نارضایتی مردم از فروش لوازم یدکی گران و بی‌کیفیت

معاون اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه گفت: بسیاری از شهروندان شهر دهدشت در یک ماه گذشته به دلیل عرضه اجناس بی‌کیفیت از سوی فروشندگان لوازم یدکی و خسارت وارده به وسایل نقلیه خود، به بازرسی اتاق اصناف کهگیلویه شکایت کردند.

نارضایتی مردم از فروش لوازم یدکی گران و بی‌کیفیت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،افزایش نرخ لوازم یدکی اتومبیل و بی‌کیفیت بودن این اجناس چند وقتی است که داد شهروندان دهدشتی را درآورده و هر روز بر تعداد این ناراضیان اضافه می‌شود.

پس از افزایش نرخ تورم در سطح بازار و به دنبال آن افزایش قیمت در تمامی کالاها، بازار لوازم یدکی اتومبیل نیز از این روند افزایش قیمتی مستثنی نبوده و دستخوش تغییرات زیادی شده چنانکه در بیشتر موارد حتی قیمت قطعات و لوازم به میزان ۵ برابر افزایش یافته است و همین عامل سبب شده فروشندگان به خرید اجناس بی‌کیفیت روی بیاورند.

باتوجه به افزایش قیمت لوازم یدکی اتومبیل و سطح پایین درآمد شهروندان دهدشتی، مغازه‌داران و فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل در شهر دهدشت برای آنکه میزان فروش خود را از دست نداده و از سویی دیگر بتوانند سود بیشتری کسب کنند، به طرف خرید اجناس بی‌کیفیت و نامرغوب گرایش پیدا کردند و اصلأ به فکر ضرر و زیان مشتری خود نبوده و تنها به میزان سود هنگفت خود توجه دارند.

بسیاری از دارندگان وسایل نقلیه در شهر دهدشت روزانه از عرضه اجناس بی‌کیفیت گلایه‌مند بوده و از سر ناچاری به اتاق اصناف شهرستان مراجعه کرده و از فروشنده متخلف شکایت می‌کنند، اما این اقدام بر روند عرضه اجناس بی‌کیفیت در شهر دهدشت هیچ تأثیری ندارد و روزانه شاهد افزایش این تعداد نارضایتی در سطح شهر دهدشت هستیم.

معاون اتاق اصناف کهگیلویه در این باره گفت: بسیاری از شهروندان شهر دهدشت در یک ماه گذشته به دلیل عرضه اجناس بی‌کیفیت از سوی فروشندگان لوازم یدکی و خسارت وارده به وسایل نقلیه خود، به بازرسی اتاق اصناف کهگیلویه شکایت کردند.

فرهاد ترنجیده افزود: بیشتر اعتراضات و شکایت شهروندان به دلیل خرید وسایل بی‌کیفیتی از جمله تسمه‌تایم، تسمه‌دینام و بلبرینگ بوده و جنس تقلبی و بی‌کیفیت این وسایل علاوه بر ضرر و زیان مالی، خسارت زیادی به دیگر قطعات خودرو وارد کرده است.

او با اشاره به پرداخت خسارت از سوی لوازم یدکی به مشتریان زیان‌دیده، گفت: در یک هفته گذشته به تعداد ۷ نفر از کسانی که بواسطه خرید تسمه‌تایم خسارت مالی به آن‌ها وارد شد، فروشندگان را به پرداخت کامل خسارت زیان دیدگان ملزم کردیم.

معاون اتاق اصناف کهگیلویه افزود: از این پس با فروشندگان لوازم یدکی شهر دهدشت که اجناس بی‌کیفیت به بازار عرضه کنند، به صورت قانونی و به شدت برخورد می‌کنیم.

او در ادامه گفت: شهروندانی که بواسطه خرید اجناس بی‌کیفیت و تقلبی ضرر و زیان کردند به بازرسی اتاق اصناف کهگیلویه مراجعه کنند تا در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/پ

فروش لوازم یدکی گران و بی‌کیفیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.