شهادت طلبی عامل ماندگاری دفاع مقدس/ برکناری جان بولتن نتیجه سیاست های اشتباهش بود

امام جمعه ریگان گفت: علت برکناری جان بولتن توسط ترامپ سیاست های شکست خورده ضدایرانی وی بود.

اشهادت طلبی عامل ماندگاری دفاع مقدس/ برکناری جان بولتن نتیجه سیاست های اشتباهش بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبرماهانی خطیب جمعه ریگان گفت :حمله انصارالله یمن به پالایشگاه نفتی آرامکو یک حمله معمولی نیست بلکه حمله به بزرگترین پالایشگاه نفت خام دنیاست.

او افزود: چرا امروز وزیر انرژی امریکا ایران را متهم به این حمله می‌کند برای آن که از فضاحت  آبرو ریزی شکست عربستان در برابر یک جنبش محلی به نام انصارالله یمن بکاهد.

امام جمعه ریگان با اینکه رئیس جمهور امریکا اخیرا جان بولتون را از سمت مشاور امنیت ملی برکنار کرد ابرازداشت :جان بولتون در سال گذشته میلادی در جمع هواداران شاهنشاهی  ومنافقین در پاریس وعده داده بود که در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی در میدان آزادی تهران با نابودی جمهوری اسلامی ،جشن خواهد گرفت وعلت برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی امریکا، توسط ترامپ این است که راهبرد‌های ضد ایرانی او  آمریکا را به شکست واداشته  ویک سردرگمی برای آن‌ها به وجود آورده است.

رنجبر ماهانی با اشاره به هفته دفاع مقدس تصریح کرد: امام خمینی  در پایان عمر پر برکتشان فرمودند ما در جنگ به مردم جهان خصوصا مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرت‌ها وابرقدرتها سالیان سال می‌توان مبارزه کرد وما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم.

امام جمعه ریگان افزود: ما در جنگ دو ابرقدرت شرق وغرب را شکستیم وآنچه موجب ماندگاری دفاع مقدس شد فرهنگ شهادت طلبی بود که همه این فضائل اخلاقی در رزمندگان اسلام وجود داشت.

او به دیدار ولی امر مسلمین با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اشاره  وابراز کرد: معظم له درس‌های دوران دفاع مقدس را درس توکل به خدا ودرس امید به اینده ودرس ایستادگی ومقاومت برشمردند وابراز نمودند باید جوانان را وارد میدان کرد در دوران دفاع مقدس حضور جوانان در سطح فرماندهی بود وباید هم اکنون از این فرصت استفاده نمود وجوانان را در سطح مدیریتی استفاده کرد

او بیان داشت: معظم له فرمودند راه تعامل ومذاکره با همه کشور‌ها غیر از امریکا ورژیم صیهونیستی باز است، اما به هیچ وجه نباید به کشور‌هایی که پرچم دشمنی با نظام اسلامی را در دست گرفته اند مثل امریکا واین چند کشور اروپایی اعتماد کرد، چون با ملت ایران دشمنی می‌کند.

امام جمعه ریگان اظهار داشت :معظم له فرمودند علاج مشکلات کشور در دست مردم است به بیگانه نباید نگاه کرد به فلان دولت ونشست وبرخاست‌ها نباید اعتماد کرد

او به سفر  رئیس جمهور به نیویورک اشاره  وگفت: کلیات سخنان  رئیس جمهور منطبق با سیاست‌های کلان نظام ورهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب  بود.

امام جمعه ریگان بیان داشت: رئیس جمهور در این سخنرانی ضمن اشاره درست به موضوع فلسطین ومحکومیت معامله شکست خورده قرن از مقاومت مردم یمن حمایت کردند وبه نمایندگی از ملت بزرگ ایران، عربستان ودو سه هم پیمانش را نصیحت
کرد واز عواقب اقداماتشان بر حذر داشت.

رنجبر ماهانی ابراز کرد :رئیس جمهور به طور قاطع اعلام کردند ملت انقلابی ما هر گونه اقدام خصمانه پاسخ درس آموز خواهد داد لذا از مواضع بجا وصریح رئیس جمهور تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ح

ماندگاری دفاع مقدس درنتیجه شهادت طلبی بود

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار